dobbelt op på strengt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ikke nok med at kroppen snyder mig og jeg ikke er gravid, så får jeg sgu også de STYGGESTE mens smerter oveni... ligger bare på sofaen, og det kan jeg stort set ikke holde ud
Jer der har oplevet spontan abort; blev jeres mens smerter også voldsomt meget værre efterfølgende?
Jeg kastede op her til morgen, så mange kramper har jeg.. (man kan vel ikke bløde ligeså kraftigt som mens, men være gravid vel!?)
Skulle lige luftes...
knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

Ikke nok med at kroppen snyder mig og jeg ikke er gravid, så får jeg sgu også de STYGGESTE mens smerter oveni... ligger bare på sofaen, og det kan jeg stort set ikke holde ud
Jer der har oplevet spontan abort; blev jeres mens smerter også voldsomt meget værre efterfølgende?
Jeg kastede op her til morgen, så mange kramper har jeg.. (man kan vel ikke bløde ligeså kraftigt som mens, men være gravid vel!?)
Skulle lige luftes...
knus

Jeg synes du skal kontakte lægen hvis du føler det ikke føles rigtig.
For det lyder da ubehageligt.
Håber snart du får det bedre.
Knus

Anmeld

19. april 2009

Tynen

Har godt nok ikke haft en SA, men prøvede at gå 1½ mdr. over tid engang og testede negativ (Så ved godt hvor frustrerende det er!)

Men da mens så endelig kom troede jeg nærmest det var ude med mig.
Havde så mange mens smerter at jeg ikke kunne stå oprejst, blev svimmel og havde kvalme.
Troede virkelig også jeg havde gang i en SA, men så længe jeg ikke havde testet positiv, tror jeg egentlig bare det var min krop der gik amok.

God bedring!
Ring til vagtlægen hvis du bliver utryg.

Anmeld

19. april 2009

Moderator

tak for jeres svar tøser
Jeg tog noget muskelafslappende og puttede mig op ved siden af manden (han var til svendegilde i går, så han sov LÆNGE idag )... Det har hjulpet rigtig meget... nu prøver jeg bare, ikke at lave for meget, så går det sikkert væk igen
Nyd Jeres søndag!!
Knuser

Anmeld

19. april 2009

Moderator

Jeg blev faktisk indlagt til smertebehandling om aftenen efter jeg begyndte at bløde om morgenen - jeg havde VOLDSOMME smerter og de troede jeg måske havde haft en graviditet udenfor livmoderen - hvilket dog ikke var tilfældet. Pas rigtig godt på dig selv- det r møghamrende hårdt for kroppen og psyken!!
Stort kram herfra!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.