34+0 JM besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.428 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

lio

Så ramte jeg endnu et "+0"

Alt fint, Lionel skønnet til 2100-2200 g. (lyder lidt, da han blev skønnet til 1800 for 3 uger siden, men det bider jeg mig ikke fast i da det jo kun er et skøn)

Jeg var sygemelt igår pga. smerter i bækken og JM sagde, at kommer der flere af sådanne dage skal jeg sygemeldes tiden ud. (2 uger tilbage)

Jeg undrer mig over hun altid skriver forkert uge tal i VJ, men så længe jeg selv ved hvor langt jeg er, så bider jeg heller ikke tænderne i det.

God Weekend til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Så ramte jeg endnu et "+0"

Alt fint, Lionel skønnet til 2100-2200 g. (lyder lidt, da han blev skønnet til 1800 for 3 uger siden, men det bider jeg mig ikke fast i da det jo kun er et skøn)

Jeg var sygemelt igår pga. smerter i bækken og JM sagde, at kommer der flere af sådanne dage skal jeg sygemeldes tiden ud. (2 uger tilbage)

Jeg undrer mig over hun altid skriver forkert uge tal i VJ, men så længe jeg selv ved hvor langt jeg er, så bider jeg heller ikke tænderne i det.

God Weekend til jer alle

Jah det er kun et skøn Men igen du får jo ik kæmpe baby, det har jeg sagt mange gange før og holder fast i det

Anmeld

11. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Jah det er kun et skøn Men igen du får jo ik kæmpe baby, det har jeg sagt mange gange før og holder fast i det

Har overvejet at oddse på det..  Hehe...

Anmeld

11. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Har overvejet at oddse på det..  Hehe...

Jeg tror MAX 3000 gram Hælder lidt til mellem 2800 og 3000

Anmeld

11. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Er det så slemt, altså at det er lidt han er skønnet til jeres - jeg er 36+0 imorgen, og han blev vurderet ved scanning til knap 2800-2900g

Junior her er jo altid blevet skønnet til at blive en kæmpe baby, idag sagde lægen dog at han er helt perfekt.. Faktisk første gang han ikke er blevet kaldt enten stor eller kæmpe..

Men ja det er jo bare et skøn, mange er jo blevet overrasket i både den ene og den anden retning, når de først ankommer..

Anmeld

11. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Jeg tror MAX 3000 gram Hælder lidt til mellem 2800 og 3000

Jeg frygter virkelig at gå over termin og få en kæææmpe baby

(gider ikke mere)

Du får nok en lidt større, tror jeg. (vi er jo så små herhjemme )

Anmeld

11. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Jeg frygter virkelig at gå over termin og få en kæææmpe baby

(gider ikke mere)

Du får nok en lidt større, tror jeg. (vi er jo så små herhjemme )

3400-3600 så ville jeg være lykkelig!

Præcis, hverken dig eller kæresten er kæmper så jeg tager kæmpe babyen i denne omgang Jeg tager en for holdet!

Anmeld

11. maj 2012

lio

DET Poulsen skriver:

Er det så slemt, altså at det er lidt han er skønnet til jeres - jeg er 36+0 imorgen, og han blev vurderet ved scanning til knap 2800-2900g

Junior her er jo altid blevet skønnet til at blive en kæmpe baby, idag sagde lægen dog at han er helt perfekt.. Faktisk første gang han ikke er blevet kaldt enten stor eller kæmpe..

Men ja det er jo bare et skøn, mange er jo blevet overrasket i både den ene og den anden retning, når de først ankommer..

Nej ikke slemt overhoved, men 300-400 grams forskel på 3 uger, havde forventet lidt mere. jeg har faktisk få gange hørt hvor skønnet har ramt plet så igen, bider mig ikke fast i det.

Anmeld

11. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

3400-3600 så ville jeg være lykkelig!

Præcis, hverken dig eller kæresten er kæmper så jeg tager kæmpe babyen i denne omgang Jeg tager en for holdet!

Ja, en for holdet, det kan jeg lide.

Anmeld

11. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, en for holdet, det kan jeg lide.

Næste gang så er det din tur til at tage en for holdet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.