UPDATE på "jeg skal til jobsamtale" + offentliggørelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

signe.

serinasmor skriver:

ej hvor godt

tror det er et lidt svært job for tiden ... men det virker til at stemningen er ved at vende og virksomhederne igen satser på markedsføring gennem annoncer osv

så det håber jeg da for dig (og for mig - er nemlig snart uddannet indenfor grafisk design)

ønsker jer alt det bedste

Det er det selvfølgelig ja, men de må have målt en vis fremgang siden de søger 4 sælgere Der er i hvert fald ikke andet at gøre end at håbe på at det hele er ved at vende, så man kan have en smule mere stabilitet.

Jeg er også henrykt over at jeg ikke har været ledig endnu. Jeg er på barsel, med børn i dagpleje, så kan ringe til min kommune på mandag og fortælle at jeg går direkte fra barsel nu og over i job. Har så næsten 3 måneder tilbage af min barsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Lusi

signe. skriver:

krydser fingre og tæer for at du får svar i dag og at det selvfølgelig er dig de har valgt

Tusind tak

Anmeld

11. maj 2012

serinasmor

signe. skriver:

Det er det selvfølgelig ja, men de må have målt en vis fremgang siden de søger 4 sælgere Der er i hvert fald ikke andet at gøre end at håbe på at det hele er ved at vende, så man kan have en smule mere stabilitet.

Jeg er også henrykt over at jeg ikke har været ledig endnu. Jeg er på barsel, med børn i dagpleje, så kan ringe til min kommune på mandag og fortælle at jeg går direkte fra barsel nu og over i job. Har så næsten 3 måneder tilbage af min barsel.

fantastisk at du endnu ikke har været ledig .. det er da rigtig flot

og barsel kan du jo måske sprede lidt ud hvis du føler behov for deet

Anmeld

11. maj 2012

MyLove E

signe. skriver:

SJa, det var så mig der stod bag den tråd!

Jeg var til samtale i onsdags og hun sagde hun ville ringe tilbage torsdag eftermiddag med beslutningen. Modtof imidlertid ingen opkald og begyndte derfor at tænke for mig selv at jeg så nok ikke var blevet udvalgt til jobbet.

Dog klokken ca. 8.40 i morges blev jeg ringet op, at dagen igår havde været noget hektisk. Var jeg sadig interesseret i jobbet? ja, det var jeg da. Så ville hun nemlig gerne ansætte mig! Jeg skal møde ind på tirsdag klokken 8, hvor hun vil have gjort kontrakt og så videre klar til at gennemgå og så er jeg ellers bare startet på job Jeg kan end ikke beskrive hvor hurtigt jeg løb gennem stuen, hoppede op og ned, eller hvor højt jeg SKREG, inden jeg fik tastet nummeret til min søde kæreste som selvfølgelig var noget så glad på mine vejne. Dette job byder nemlig pludselig på helt nye muligheder for ham og jeg og børnene.

Der er ca. 40 minutteres kørsel hevr vej, men vi skal nok få det til at fungere. Dette er mit drømmejob og har lært af denne krisetid at når JOBBET dukker op, er det bare med at slå til og finde løsninger på bagatellerne, man er ikke lovet et job der er tæt på ens bopæl i dag.

Til alle Jer der krydsede fingre og tænkte på mig; I er guld værd, er sikker på at Jeres tanker nåede min nye leder og hjalp hende med at træffe den rigtige beslutning!

Stort tillykke. Hvor er det fedt for dig:-):-):-):-):-):-)

Håber snart det bliver min tur.. Jeg søger også en god køre tur væk ...

For du har ret når jobbet er må man bare tå det også få styr på detaljerne bagefter:-):-)

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Anmeld

11. maj 2012

MortilElias2010

signe. skriver:

Ja, det var så mig der stod bag den tråd!

Jeg var til samtale i onsdags og hun sagde hun ville ringe tilbage torsdag eftermiddag med beslutningen. Modtof imidlertid ingen opkald og begyndte derfor at tænke for mig selv at jeg så nok ikke var blevet udvalgt til jobbet.

Dog klokken ca. 8.40 i morges blev jeg ringet op, at dagen igår havde været noget hektisk. Var jeg sadig interesseret i jobbet? ja, det var jeg da. Så ville hun nemlig gerne ansætte mig! Jeg skal møde ind på tirsdag klokken 8, hvor hun vil have gjort kontrakt og så videre klar til at gennemgå og så er jeg ellers bare startet på job Jeg kan end ikke beskrive hvor hurtigt jeg løb gennem stuen, hoppede op og ned, eller hvor højt jeg SKREG, inden jeg fik tastet nummeret til min søde kæreste som selvfølgelig var noget så glad på mine vejne. Dette job byder nemlig pludselig på helt nye muligheder for ham og jeg og børnene.

Der er ca. 40 minutteres kørsel hevr vej, men vi skal nok få det til at fungere. Dette er mit drømmejob og har lært af denne krisetid at når JOBBET dukker op, er det bare med at slå til og finde løsninger på bagatellerne, man er ikke lovet et job der er tæt på ens bopæl i dag.

Til alle Jer der krydsede fingre og tænkte på mig; I er guld værd, er sikker på at Jeres tanker nåede min nye leder og hjalp hende med at træffe den rigtige beslutning!

Hvor er jeg glad på dine vegne!!!!!! Hjertevarmt tillykke! 

Anmeld

11. maj 2012

signe.

serinasmor skriver:

fantastisk at du endnu ikke har været ledig .. det er da rigtig flot

og barsel kan du jo måske sprede lidt ud hvis du føler behov for deet

Præcis. Håber at kunne bruge lidt af den når dp holder ferie, for med vores ældstes baggrund er det ikke super godt han bliver kastet i en gæstedagpleje

Ja, jeg er også lidt "stolt" over det hvis jeg skal være ærlig, selvom det nok også er lidt held at jeg har kunne finde et job under min barsel.

Anmeld

11. maj 2012

signe.

MortilElias2010 skriver:

Hvor er jeg glad på dine vegne!!!!!! Hjertevarmt tillykke! 

Tusind tusind tak... DU var så sød til at skrive med mig under det hele, det varmer virkelig

Anmeld

11. maj 2012

signe.

Tauf skriver:

Stort tillykke. Hvor er det fedt for dig:-):-):-):-):-):-)

Håber snart det bliver min tur.. Jeg søger også en god køre tur væk ...

For du har ret når jobbet er må man bare tå det også få styr på detaljerne bagefter:-):-)

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Mange mange tak! Jeg er også bare så super glad og lettet

Ja, det er lige præcis det, når man ikke er garanteret noget skal man bare finde ud af hvordan man får det til at fungere

Håber du får held med dit søgte job også

Anmeld

11. maj 2012

MortilElias2010

signe. skriver:

Tusind tusind tak... DU var så sød til at skrive med mig under det hele, det varmer virkelig

En udsøgt fornøjelse  Nej hvor jeg syntes det er dejligt for dig! Det kan jo ikke gøre andet end glad og især er jeg lettet på dine vegne! Syntes godt nok det er fedt!  Så skal jeg bare lige igennem møllen  Ventetiden er godt nok...  Lang og drøj lige nu. 

Anmeld

11. maj 2012

bullerbassen

Har ikke set din tidligere tråd, men vil ikke gå uden og sige TILLYKKE med jobbet. Så dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.