barnevogn ved hver lur??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Anonym trådstarter

hej i kære baby brugere.

jeg har et spørgsmål til jer.. min datter er nu 10 uger og hun sover rigtig godt om natten. i løbet af dagen bliver hun ca træt når hun har været vågen i 1-2 timer og sover så omkring i en time. når hun har de dage hvor hun sover hver gang der er gået en time, synes jeg det er meget at putte hende i barnevognen hver gang. hvad ville i gøre??

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

maria_wlt

Jeg har altid bare lagt dem indenfor indtil jeg kunne tyde hvornår den lange lur var Medmindre det var meget nemt at putte dem i vognen.

Anmeld

11. maj 2012

mor2011_

de sover jo bedst udenfor så jeg vil nok fortsætte at ligge hende udenfor 

Anmeld

11. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da thea var lille sov hun altid i liften, ved siden af mig på sofaen eller i sin vugge. Da hun blev lidt større kom hun altid ud i sin barnevogn. Gør det der passer bedst for jer! Vh stine

Anmeld

11. maj 2012

MissTas

Anonym skriver:

hej i kære baby brugere.

jeg har et spørgsmål til jer.. min datter er nu 10 uger og hun sover rigtig godt om natten. i løbet af dagen bliver hun ca træt når hun har været vågen i 1-2 timer og sover så omkring i en time. når hun har de dage hvor hun sover hver gang der er gået en time, synes jeg det er meget at putte hende i barnevognen hver gang. hvad ville i gøre??

knus

jeg putter altid Annastacia i barnevognen med mindre det er virkelig møgvejr.. så stor hun bare i barnevognen indenfor i gangen i stedet for udenfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.