(februar) trille tur i barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. april 2009

Diana...

Kan i ligge jeres små mirakler i barnevognen nå de er vågne og så gå en tur uden de bliver sure.

Lucas elsker og gå tur og falde i søvn i den men kun hvis han er træt hvis han ikke er træt så kan jeg ikke gå med ham uden han bliver helt hysterisk og det bare møg irriterende. Vi kan godt li at gå en laang tur med hunden der ved en 16 tiden men der har Lucas jo sovet og så gider han bare ikke ligge i barnevognen uden og ligge og tude hel vildt. Hvad siger jeres vidunder til at køre barnevogn når de ikke skal sove?
Har i nogen gode råd?
Håber i forstå hvad jeg mener.
Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2009

D.B.L

Altså indtil videre har Cornelia bare lagt sig til at sove hver gang hun er blevet smidt i vognen. Men kan godt huske at Ella også blev sur hvis hun ikke var træt når hun blev smidt i vognen. Her hjalp det med lidt legetøj at kigge på så måske det var en ide???

Anmeld

19. april 2009

MoarViborg

Maya er IKKE vild med barnevognen! Det er også kun hvis hun er meget træt eller helt sovende at hun vil ligge i den! Jeg synes også bare det er super frustrerende, for der er da bare ikke noget der er mere hyggeligt end at gå en tur med barnevognen - så føler man sig virkelig som en lille familie Håber hun bliver mere glad for at ligge i den med tiden!

Anmeld

19. april 2009

Mca<3

Alexander kan godt lide at ligge i barnevognen også når han er vågen ,, Heldigt for nu skal der sgu brændes kalorier af ,,,

Anmeld

19. april 2009

Diana...

FruMOAR skriver:

Altså indtil videre har Cornelia bare lagt sig til at sove hver gang hun er blevet smidt i vognen. Men kan godt huske at Ella også blev sur hvis hun ikke var træt når hun blev smidt i vognen. Her hjalp det med lidt legetøj at kigge på så måske det var en ide???

Ja det kunne være jeg skulle prøve med noget legetøj

Anmeld

19. april 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Maya er IKKE vild med barnevognen! Det er også kun hvis hun er meget træt eller helt sovende at hun vil ligge i den! Jeg synes også bare det er super frustrerende, for der er da bare ikke noget der er mere hyggeligt end at gå en tur med barnevognen - så føler man sig virkelig som en lille familie Håber hun bliver mere glad for at ligge i den med tiden!

Jeg det er nemlig mega hyggeligt.

Anmeld

19. april 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Alexander kan godt lide at ligge i barnevognen også når han er vågen ,, Heldigt for nu skal der sgu brændes kalorier af ,,,

Åhh du heldig. ja det os lidt den jeg er ude i af med de ekstra kg.

Anmeld

19. april 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Åhh du heldig. ja det os lidt den jeg er ude i af med de ekstra kg.

Ellers tag Lucas med på maven i en sele

Anmeld

19. april 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Ellers tag Lucas med på maven i en sele

Jeg har ikke nogen sele endnu

Anmeld

20. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lina synes også det er dejligt, at ligge i barnevognen. Der er ikke noget bedre end, at gå en tur - især i dette dejlige forårsvejr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.