Er det plukkeveer eller rigtige veer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har de sidste 4 dage haft en masse plukkeveer, som gjorde sådan "okay-ondt". Altså, intet smerteligt, men de kunne mærkes omme i lenden. I går nat kl. 4 gik yderste hinde (blev tjekket på sygehuset) og siden da har jeg haft noget voldsommere plukkeveer. MEN intet samlignet med dem jeg har nu. Det er en smerte der, når den står på, er uoverskuelig. Altså, jeg kan simpelthen ikke koncentrerer mig om andet end hvor PISSE ondt det gør  ....Synes dog stadig ikke de er regelmæssige.. Den sidste times tid har de set sådan her ud:

03.44
03.56
04.08
04.13
04.19
04.29
04.36
04.43
04.51 

Er det stadig plukkeveer, eller er det her rigtige veer? Og hvor stabile skal de egentlig være (før man skal ringe til FG)? Skal der være PRÆCIS 5 minutter i mellem hver ve, eller må det gerne svinge med nogle gange 5 min. andre gange 7 min.??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Kief31

Anonym skriver:

Jeg har de sidste 4 dage haft en masse plukkeveer, som gjorde sådan "okay-ondt". Altså, intet smerteligt, men de kunne mærkes omme i lenden. I går nat kl. 4 gik yderste hinde (blev tjekket på sygehuset) og siden da har jeg haft noget voldsommere plukkeveer. MEN intet samlignet med dem jeg har nu. Det er en smerte der, når den står på, er uoverskuelig. Altså, jeg kan simpelthen ikke koncentrerer mig om andet end hvor PISSE ondt det gør  ....Synes dog stadig ikke de er regelmæssige.. Den sidste times tid har de set sådan her ud:

03.44
03.56
04.08
04.13
04.19
04.29
04.36
04.43
04.51 

Er det stadig plukkeveer, eller er det her rigtige veer? Og hvor stabile skal de egentlig være (før man skal ringe til FG)? Skal der være PRÆCIS 5 minutter i mellem hver ve, eller må det gerne svinge med nogle gange 5 min. andre gange 7 min.??

Det lyder som rigtige veer, ring ind nu, og aftal med dem, hvornår de vil se dig.. Det kommer lidt an på om du er førstegang eller hvad?

Anmeld

11. maj 2012

piadas

Hmm..man hører jo ind i mellem om nogen, der føder uden at have haft regelmæssige veer overhovedet! De er jo også nogle gange uregelmæssige i starten, og bliver så mere regelmæssige efterhånden som fødslen skrider frem.

Hvordan er de nu?

Man plejer jo også at sige, at man ikke er i tvivl, når først det er rigtige veer!

Det var vist ikke så meget hjælp, men jeg krydser fingre for, at det er fødslen, der er ved at gå i gang!

En masse vestøv til dig!

Anmeld

11. maj 2012

Anonym skriver:

03.44
03.56
04.08
04.13
04.19
04.29
04.36
04.43
04.51 

Altså ..  Jeg har ingen erfaring med veer, men .. Jeg har fået af vide, at når du får veer er du ikke i tvivl, men har omvendt også hørt, at plukkeveer ikke må være regelmæssige. I din situation ville jeg ringe til FG og høre, hvad de mener for en sikkerheds skyld - better safe than sorry.

Hvis du har fået foretaget undersøgelser i underlivet, kan det godt udløse en masse plukkeveer - ved ikke med fødselsveer?

Jeg beklager, hvis mit indlæg skabte større forvirring end gavn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.