Vente vente..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

kvinde84

Jeg har været lidt sløv med at komme på baby.dk den sidste tid, så nu hvor jeg smuttede en tur forbi, så kan jeg se at halvdelen af jer har allerede født. Buhuu, jeg vil ogsååå  

Jeg er gået fra at tro at jeg føder før tid, til at tro at nu kommer ungen sgu aldrig ud   Jeg er som sådan ikke så træt af at være gravid, jeg har det super fint, så jeg skal ikke klage på den konto. Det der er såååå skide træls, er at jeg ikke har været hjemme i TO fokking mdr nu, og jeg har kun set min mand enkelte weekender siden da  Min mand kom dog til "fastlandet" i går (yeey) at være til jeg har født, men vi kommer jo stadig ikke HJEM før efter det. Derfor er tanken om at gå over tid mega nederen  

Min skumle plan er derfor masser af sex hehe, det skulle være den eneste kendte metode at sætte skub i sagerne på  Og da der har været 0 aktivitet på det område de sidste 8-10 eller mere uger (pga truende for tidlig fødsel) så er det nok noget manden er med på  Det bliver jo tørre tider på det område igen efter fødsel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Koen.

jeps, jeg er os såååå træt af at vente på at føde(termin i morgen) og der er bare babyboom herinde pt

dejligt at manden er kommet frem til dig så kan i nyde hinanden lidt inden i bliver forældre

held og lykke med det hele

Anmeld

11. maj 2012

sofiell89

Ih hvor jeg bare kender det for godt Herhjemme er der også total tørke fordi manden simpelthen bare ikke har lyst, og jeg synes det er ubehageligt. Men nøj hvor er jeg bare Li##"#"#"#g Tror sgi at jeg må overgive mig og springe fuldstændig vildt på manden efter hans arbejdsweekend, hvis mit rengøringsflip ikke hjælper
For ud skal hun, og det kan snart kun gå for langsomt. Min krop er virkelig træt af graviditeten, som bestemt ikke har været en dans på roser. Sad og læste igår på facebook om en som brokkede sig over lidt morgenkvalme og opkast én gang ugentligt i 20 uge, jeg farede lige i det røde felt - for hey - kom igen når du stadig har morgenkvalme i slutningen af graviditeten, og stadig døjer med opkast både om morgenen og om natten Blev måske lidt for hidsig på hende, og en undskyldning fik hun da også bagefter

Anmeld

12. maj 2012

kvinde84

sofiell89 skriver:

Ih hvor jeg bare kender det for godt Herhjemme er der også total tørke fordi manden simpelthen bare ikke har lyst, og jeg synes det er ubehageligt. Men nøj hvor er jeg bare Li##"#"#"#g Tror sgi at jeg må overgive mig og springe fuldstændig vildt på manden efter hans arbejdsweekend, hvis mit rengøringsflip ikke hjælper
For ud skal hun, og det kan snart kun gå for langsomt. Min krop er virkelig træt af graviditeten, som bestemt ikke har været en dans på roser. Sad og læste igår på facebook om en som brokkede sig over lidt morgenkvalme og opkast én gang ugentligt i 20 uge, jeg farede lige i det røde felt - for hey - kom igen når du stadig har morgenkvalme i slutningen af graviditeten, og stadig døjer med opkast både om morgenen og om natten Blev måske lidt for hidsig på hende, og en undskyldning fik hun da også bagefter

Uha ja det lyder ikke specielt hyggeligt med konstant kvalme/opkast  Kan godt forstå at man flipper lidt ud når andre så brokker sig om deres bagateller  Men nu er der ikke så langt igen, krydser fingre for at de små vælger at komme før heller end senere  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.