Niv og luft i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Cosmo&Maia

Heej I skoenne kvinder 

Kaeresten og jeg er i gang med pb, sae derfor har jeg brugt en aegloesningsberegner (min frugtbare periode var 6-10 maj)

Samtidig har jeg ogsae brugt ael-tests, og i gaer eftermiddags var den pludselig positiv.. Sae vi sexede loes, hvilket vi ogsae har gjort de sidste 2-3 dage optil..

Til middag fik jeg sae nogle niv/jag i den ene side af underlivet, hvilket jeg bare slog hen... Men sae her til aften har jeg pludselig faaet utrolig meget luft i maven, som selv kaeresten har lagt maerke til 

Saa nu taenker jeg, kan det vaere et tegn allerede ?? Eller er det bare oensketaenkning!?

Nogen der har kunnet maerke noget saa tidligt ?

Sorry rodet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Cosmo&Maia

Slet ingen..?? 

Anmeld

10. maj 2012

Cosmo&Maia

Slet ingen..?? 

Anmeld

11. maj 2012

pemiro

Jeg tror på nogle kan mærke når ægget sætter sig fast men det er jo gerne mellem et par dage og en uge efter æget er blevet befrugtet.. I dit tilfælde vil der altså stadig g. Lidt tid inden det sætter sig fast.

Mht symptomer vil du desværre ikke allerede have nogle, da kroppen på ingen måde ved du er gravid endnu, hvis du altså bliver det i denne omgang 

Håber du får to streger om et par uger b

Anmeld

11. maj 2012

Cosmo&Maia

Jeg taenkte ogsaa mere paa, om man/nogen kan maerke naar saedcellen befrugter aegget ? 

Eller om det er helt umuligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.