Ventetid på oddervogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

LSM

Så har vi endelig fået bestilt drømmevognen en odder zip på x-dream stel

Men de kan ikke love den er færdig før uge 32, jeg har termin i uge 30
Vil høre om der er andre der har oplevet det og alligevel fået vognen inden?

De har jo fået en terminsdato, er det så sådan at den vi har bestilt kommer foran i køen frem for en der har termin efter mig?

Vil så gerne at vognen når at komme inden den lille kommer.
De har godt nok sagt at de nok godt kan få liften hjem så vi har den, men det ville da bare være dejligt at få vognen også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP

Uha....- vores levering blev skubbet flere gange !!! Men håber du får din til tiden 

Anmeld

10. maj 2012

LSM

MKBP skriver:

Uha....- vores levering blev skubbet flere gange !!! Men håber du får din til tiden 

Puha i den gode eller dårlige retning?

Anmeld

10. maj 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
LSM skriver:

Puha i den gode eller dårlige retning?

Desværre den forkerte !!! Måtte rykke for den flere gange !! Men en lækker vogn I har valgt, den bliver I glade for !! Fint at I kan få liften, så er der et sted at putte den lille. Måske I slet ikke har overskud til at komme ud at trille de første par uger alligevel.

Anmeld

10. maj 2012

Maja_4000

Vores kom før tid

Anmeld

10. maj 2012

LSM

MKBP skriver:

Desværre den forkerte !!! Måtte rykke for den flere gange !! Men en lækker vogn I har valgt, den bliver I glade for !! Fint at I kan få liften, så er der et sted at putte den lille. Måske I slet ikke har overskud til at komme ud at trille de første par uger alligevel.

Øv øv, men nej det er jo ikke sikkert, ved jo heller ikke om jeg føder før eller efter termin, har et lille ønske om det bliver på terminen, da min mor begge gange har født på terminsdatoen

Ja den virker til at være rigtig lækker, og så var det den vogn der stillede vores behov bedst

Glæder mig sådan til at skulle trille ture med den til sommer

Anmeld

10. maj 2012

LSM

Maja_4000 skriver:

Vores kom før tid

Uh det kan man jo håbe

Hvor lang tid før tid?

Damen i babysam sagde godt nok at de fra odderfrabrikken i morges havde meldt ud at de ikke måtte tage i mod bestllinger til levering før uge 32

Men krydser fingre, tæer, arme og ben for den når at komme

Anmeld

10. maj 2012

Maja_4000

LSM skriver:

Uh det kan man jo håbe

Hvor lang tid før tid?

Damen i babysam sagde godt nok at de fra odderfrabrikken i morges havde meldt ud at de ikke måtte tage i mod bestllinger til levering før uge 32

Men krydser fingre, tæer, arme og ben for den når at komme

Det ved jeg ikke Vi ringede en uge inden mit pks , og der var den i butikken .. Hvornår den er kommet , fortalte de ikke :b

Men vi havde også valgt en af de "almindelige" modeller .. Sort med råhvid .. Den er (var) der ikke ligeså lang leveringstid på , som hvis vi havde valgt noget af det lidt mere "spændende" Hehe

Anmeld

10. maj 2012

LSM

Maja_4000 skriver:

Det ved jeg ikke Vi ringede en uge inden mit pks , og der var den i butikken .. Hvornår den er kommet , fortalte de ikke :b

Men vi havde også valgt en af de "almindelige" modeller .. Sort med råhvid .. Den er (var) der ikke ligeså lang leveringstid på , som hvis vi havde valgt noget af det lidt mere "spændende" Hehe

Oki man kan da håbe så

Den vi har bestilt er sort / silver og så på natur stel, så stellet skal da hvertfald ikke males,

Men ja der er jo ikke andet for end at se tiden an,
Kan da håbe lidt på de også kigger på terminsdatoen

Anmeld

10. maj 2012

Maja_4000

LSM skriver:

Oki man kan da håbe så

Den vi har bestilt er sort / silver og så på natur stel, så stellet skal da hvertfald ikke males,

Men ja der er jo ikke andet for end at se tiden an,
Kan da håbe lidt på de også kigger på terminsdatoen

Den er vidst også ret normal

Håber I får den til tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.