GIGA babsenutter på under 1 døgn !!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.890 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Koen.

hej piger

nu er jeg lige nød til at høre om mine babser bare er blevet mystiske I går da jeg gik i seng var de deres små normale 75b, men så her i eftermiddag da jeg gik forbi spejlet lå jeg lige mærke til at de bare var ENORME(for mig altså haha) fandt en af de ammebher jeg havde købt på forhånd bare for lige at have noget til man kom i butikkerne igen og gæt hvad?! Den er fyldt helt ud og sidder faktisk ret stramt og det er altså en 75c

Har godt oplevet de er vokset igennem graviditeten men sku ikke fra dag til dag, det var kun da mælken løb til med min datter sidst

er 39+5 i dag så ved ikke om det har betydning

Tanja med en mand der har liiiiidt svært ved det med øjenkontakten i dag og har fokusset et andet sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Koen.

10. maj 2012

Guldimaven

Jeg aner intet omkring det!!! Men  for et godt indlæg, jeg lige måtte smile lidt over!

Anmeld

10. maj 2012

B&J

wow søde det ender jo med du får møg hammer store babser hihihihi...

jaaa mon ikke det er mælken der er ved at løbe lidt til jaa jeg ved det ikke men tror det især når de er blevet sååå stor ender med du skal have en sports bh for at holde dem på plads ej nu skal jeg nok være sød

Anmeld

10. maj 2012

Koen.

Guldimaven skriver:

Jeg aner intet omkring det!!! Men  for et godt indlæg, jeg lige måtte smile lidt over!

Anmeld

10. maj 2012

Koen.

B&J skriver:

wow søde det ender jo med du får møg hammer store babser hihihihi...

jaaa mon ikke det er mælken der er ved at løbe lidt til jaa jeg ved det ikke men tror det især når de er blevet sååå stor ender med du skal have en sports bh for at holde dem på plads ej nu skal jeg nok være sød

oh yes Linse kessler og Dolly parton GO HOME ej men jeg siger dig når man ikke er vant til det kigger man lige en ekstra gang!!

Min søster nævnte os det kunne være mælken der løb lidt til, troede bare ikke det var muligt før efter fødslen Men ja hvad ved jeg, de er da heldigvis ikke ømme eller noget bare STORE

Anmeld

10. maj 2012

B&J

tanja. skriver:

oh yes Linse kessler og Dolly parton GO HOME ej men jeg siger dig når man ikke er vant til det kigger man lige en ekstra gang!!

Min søster nævnte os det kunne være mælken der løb lidt til, troede bare ikke det var muligt før efter fødslen Men ja hvad ved jeg, de er da heldigvis ikke ømme eller noget bare STORE

hihihi det er nu manden skal virkelig kigge på dem

kan være han er bange for de kvæler ham hihihihihihi...

ej se nu der nu bliver jeg ved håber jeg gerne må drille bare lidt...

og kan virkelig godt forstå du kiggede en omgang mere....

nej jeg ved heller ikke med med mælken men kan det ikke være noget andet hvis det er anden gang??

Anmeld

10. maj 2012

Koen.

B&J skriver:

hihihi det er nu manden skal virkelig kigge på dem

kan være han er bange for de kvæler ham hihihihihihi...

ej se nu der nu bliver jeg ved håber jeg gerne må drille bare lidt...

og kan virkelig godt forstå du kiggede en omgang mere....

nej jeg ved heller ikke med med mælken men kan det ikke være noget andet hvis det er anden gang??

Tro mig der bliver gloet til den store guldmedalje og FED kommentar det med rødt

du må heller end gerne drille søde, har efterhånden så ondt hver aften at al afledning og sjov er velkommern

Anmeld

10. maj 2012

B&J

tanja. skriver:

Tro mig der bliver gloet til den store guldmedalje og FED kommentar det med rødt

du må heller end gerne drille søde, har efterhånden så ondt hver aften at al afledning og sjov er velkommern

hihihi det er dejligt....

jaaa jeg sidder hverdag og håber der står et eller andet sted du er ved at føde eller har født jeg glæder mig så meget til der sker noget og det må gerne være nu

Anmeld

10. maj 2012

Koen.

B&J skriver:

hihihi det er dejligt....

jaaa jeg sidder hverdag og håber der står et eller andet sted du er ved at føde eller har født jeg glæder mig så meget til der sker noget og det må gerne være nu

jeg er os bare SÅÅÅ utålmodig nu, fik lige klaret de sidste køb i dag (ammepude ovs) så nu kan han altså godt få måsen ud af hulen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.