lidt ærgelig over scanning i dag :'(!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Anonym trådstarter

Ja, jeg var til en scanning i dag, og regnede med der var en del at se på skærmen, da jeg i dag er 11+0

til min store overraskelse og ikke mindst blev jeg lidt mærket af det - var jeg ca kun lige i starten af 9 uge. Min mens er ikke relmæssig, så det har nok været en senere ÆL, men jeg fatter det bare ikke, da lægens beregning var denne her!

så kan jeg udsætte kønsscanningen samt. Nf datoen !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

UngMor17

Anonym skriver:

Ja, jeg var til en scanning i dag, og regnede med der var en del at se på skærmen, da jeg i dag er 11+0

til min store overraskelse og ikke mindst blev jeg lidt mærket af det - var jeg ca kun lige i starten af 9 uge. Min mens er ikke relmæssig, så det har nok været en senere ÆL, men jeg fatter det bare ikke, da lægens beregning var denne her!

så kan jeg udsætte kønsscanningen samt. Nf datoen !

Ej hvor trist! Men på den anden side kan man jo sige, at du heldigvis stadig er gravid, og at det jo ikke er farligt det du har fået afvide. Men kan sagtens forstå du er ærgelig over det!  Men så må du glæde dig til næste scanning, hvor du kan se din lille baby. Hvor bliver det spændende .

Det samme skete noglelunde for mig. Min læge sagde jeg havde termin den 5. maj. Da jeg så kom til scanning siger hun jeg har termin den 13.maj, og ikke var så langt henne endnu også pågrund af uregelmæssig menstruation og derfor sen ægløsning. 

MEN jeg fødte dagen efter den 5.maj (den termin lægen havde sagt) og da hun kom ud, sagde min jordemoder at jeg faktisk HAVDE termin den 5. og IKKE den 13, det kunne hun se på fosterfedtet, udviklingen og vandet.  Det var scanningen der tog fejl, og lægen havde ret. Det synes jeg er for dårligt da det jo kan gælde barnets liv hvis man går for langt ''over tid''. Så kan sagtens forstå dig!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.