For aktiv???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Blirnokaldrigfru

Ja, nu har lillepigen i maven rumsteret siden jeg stod op kl 10!! Min mave trænger dælme til ro nu, synes det er lidt anstrengende når hun bevæger sig SÅ meget

Og så synes jeg faktisk at det føles ubehageligt når hun har hikke?

Andre der mærker meget til de små?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

GønskE

Har også dage hvor lille manden er på hele tiden, er 32+1

Anmeld

10. maj 2012

HeidiW86

Frk P. skriver:

Ja, nu har lillepigen i maven rumsteret siden jeg stod op kl 10!! Min mave trænger dælme til ro nu, synes det er lidt anstrengende når hun bevæger sig SÅ meget

Og så synes jeg faktisk at det føles ubehageligt når hun har hikke?

Andre der mærker meget til de små?

Er i uge 35+2 og kan godt følge dig i det kan være ubehageligt!
For nogen gange er det ret voldsomt, men tænk lige på hvor dejligt det er at der er fart på derinde!
Du er ihvertfald ikke i tvivl om at den lille har det godt!

Anmeld

10. maj 2012

Mother-love

For mig lyder det meget normalt. Isabella var også ekstremt aktiv. Og jeg havde simpelthen så ondt i maveskindet tilsidst. Det var som et stort blåt mærke. Selv da jeg havde født var maveskindet ømt i flere dage efter.
Men hun havde også massere af plads selv tilsidst i graviditeten så jm kunne godt forstå je var øm for hun havde massere af plads til at give nogle ordentlige slog og los.

Anmeld

16. maj 2012

Judithc

Godmorgen.

Min lille Rasmus er også MEGET aktiv. Er sikker på han møblere om der inde eller øver sig på rygcrawl  . Har hørt at det er et sundhedstegn så det tager jeg stille og roligt. Håber dog han er mindre aktiv når han kommer du .

God dag til jer alle. 

Hilsen Rasmus mor uge 31+5

Anmeld

16. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er bette pige aktiv det meste af tiden. Møffer rundt og sparker løst, så jeg nogle dage har vildt ømme ribben i højre side! Dejligt  Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.