Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: hvor stor er chancen for at man blir gravid under ægeløsning.?kondomet sparng nemlig igår og kunne mærke jeg havde ægeløsning
hvor stor er chancen for at man blir gravid under ægeløsning.?kondomet sparng nemlig igår og kunne mærke jeg havde ægeløsning
Nettemor skriver: Den er jo rimelig stor, Ligeså stor som hvis du havde sex uden beskyttelse under ægløsning.Så hvis du ikke ønsker en graviditet så vil jeg foreslå dig at tage en fortrydelses pille.
Den er jo rimelig stor, Ligeså stor som hvis du havde sex uden beskyttelse under ægløsning.Så hvis du ikke ønsker en graviditet så vil jeg foreslå dig at tage en fortrydelses pille.
Anonym skriver: hmm okay det kan ikke hjlæpe jeg går igang med et brev p-piller.har et barn på et år så syns ikke jeg er klar til at blive mor igen
hmm okay det kan ikke hjlæpe jeg går igang med et brev p-piller.har et barn på et år så syns ikke jeg er klar til at blive mor igen
Nettemor skriver: Nej det er ikke nok .Du skal have fat i fortrydelses pillen. Og inden der går ret lang tid.. Du kan købe den i håndkøb på apoteket. .
Nej det er ikke nok .Du skal have fat i fortrydelses pillen. Og inden der går ret lang tid.. Du kan købe den i håndkøb på apoteket. .
Sofia24 skriver: Nemlig Den skal tages indenfor 3 døgn efter "risikoadfærd" (samleje)
Nemlig Den skal tages indenfor 3 døgn efter "risikoadfærd" (samleje)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128