Vi har en fantastisk kat som er en rigtig hygge trold, og så har vi min dejlige bonusdatter som sover her hver anden weekend. Mit problem er at katten ikke bryder sig om at blive lukket inde/ude hvilket resultere i at han simpelthen åbner dørerne. De sidste mange gange hun har været på besøg så har vi haft katten inde ved os i vores soveværelse fordi vi ikke ville risikere at den kom ind til min bonusdatter og vækker hende midt om natten. Men vi syntes også det er træls at blive vækket kl 3 om natten fordi katten forsøger at komme ud inde fra vores soveværelse. Er der nogen der har et forslag til hvad vi kan gøre så vi måske kan spærre hendes dør af så han ikke kan kradse på den eller hoppe op og åbne den lige sådan ?
Syntes det er synd at katten skal spærres inde i et rum når han tydeligvis bliver ulykkelig af det :s
Han har altid været van til at kunne vandre frit rundt i lejligheden døgnet rundt så han vil ikke rigtig finde sig i bare at blive lukket inde.. Nogen der har erfaringer med det?
Gode råd til hvordan vi kan spærre hendes dør af evt med et børnehegn tror i det ville hjælpe? 
Anmeld