Hjæælp, fra rødligt til mørkt hår ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.339 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Anonym trådstarter

Heej ..
Håber der er nogen som kan hjælpe mig , har haft blond hår og har været til frisør og hun har givet det rødt og så blev det grønt og så har hun givet det en masse rødt , så nu er det rundt med rødt skær.. Men blev træt af det og har du farvet det med en hjemme farve (toningsfarve fra loreal) med en farve der hedder mørk blond men det har stadig rødligt skær .. Vil gerne bare ha det brunt uden rødt , hvordan gør man det ? Skal jeg vælge en hårfarve der er mere brun og ikke kun mørk blond ?
Håber der er nogen der ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Heej ..
Håber der er nogen som kan hjælpe mig , har haft blond hår og har været til frisør og hun har givet det rødt og så blev det grønt og så har hun givet det en masse rødt , så nu er det rundt med rødt skær.. Men blev træt af det og har du farvet det med en hjemme farve (toningsfarve fra loreal) med en farve der hedder mørk blond men det har stadig rødligt skær .. Vil gerne bare ha det brunt uden rødt , hvordan gør man det ? Skal jeg vælge en hårfarve der er mere brun og ikke kun mørk blond ?
Håber der er nogen der ved det

Jeg tror du skal vælge en farve der er mere hen i det brune end mørkeblond - det var det samme jeg gjorde sidste gang jeg farvede hår 

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg tror du skal vælge en farve der er mere hen i det brune end mørkeblond - det var det samme jeg gjorde sidste gang jeg farvede hår 

Okay havde du os rødligt skær i brunt hår ? Brugte du permenthårfarve ? Den fare jeg bruger er der en der hedder brun og lys brun , så det måske bedt med den der lun hedder brun ? Spørg lige lidt meget for skal til fest næste weekend og så må det jo godt se ordentligt ud

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Okay havde du os rødligt skær i brunt hår ? Brugte du permenthårfarve ? Den fare jeg bruger er der en der hedder brun og lys brun , så det måske bedt med den der lun hedder brun ? Spørg lige lidt meget for skal til fest næste weekend og så må det jo godt se ordentligt ud

Jeps jeg farvede mit hår rødt i en del år og blev træt af det til sidst. Sidste gang farvede jeg det så tæt som muligt på min egen farve - og nu er det 2½ år siden jeg sidst har farvet hår 

Uh har ikke lige helt styr på om det var en permenthårfarve jeg brugte 

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Okay prøver med den toningsfarve jeg brugte men bare med en mere brun så håber jeg det kan fjerne det røde skær bare lidt tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.