Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan kløe i skridtet forekomme i starten af graviditeten?
Nogen der har prøvet det?
Jeg har nemlig haft kløe i skridtet den sidste ugees tid. Mit tis har også været rigtig kraftig gult, trods det at jeg har drukket meget vand!!
Hjælp!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er du blevet tjekket for svamp?? Vh stine
Anonym skriver: Kan kløe i skridtet forekomme i starten af graviditeten? Nogen der har prøvet det? Jeg har nemlig haft kløe i skridtet den sidste ugees tid. Mit tis har også været rigtig kraftig gult, trods det at jeg har drukket meget vand!! Hjælp!
Årh det døjede jeg oz med omkring uge 16.
Jeg var hos lægen da jeg var bange for svamp men det viste sig bare det var de hormonforandringer der sker der drillede + det øgede udflåd.. Det er oz stoppet med at klø igen for maaaange uger siden og jeg er 34+1 i dag
svamp eller blærebetændelse?
Team Putte skriver: Årh det døjede jeg oz med omkring uge 16. Jeg var hos lægen da jeg var bange for svamp men det viste sig bare det var de hormonforandringer der sker der drillede + det øgede udflåd.. Det er oz stoppet med at klø igen for maaaange uger siden og jeg er 34+1 i dag
Ja jeg mente nemlig nok at det godt kan skyldes de hormonelle forandringer.. Jeg synes nemlig ikke jeg har nogle af de andre tegn der forekommer ved svamp osv.
Anonym skriver: Ja jeg mente nemlig nok at det godt kan skyldes de hormonelle forandringer.. Jeg synes nemlig ikke jeg har nogle af de andre tegn der forekommer ved svamp osv.
Præcis, men få det evt. tjekket alligevel da svamp jo kan overføres til baby
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128