Kløe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Anonym trådstarter

Kan kløe i skridtet forekomme i starten af graviditeten?

Nogen der har prøvet det?

Jeg har nemlig haft kløe i skridtet den sidste ugees tid. Mit tis har også været rigtig kraftig gult, trods det at jeg har drukket meget vand!!

Hjælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er du blevet tjekket for svamp?? Vh stine

Anmeld

10. maj 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg har nemlig haft kløe i skridtet den sidste ugees tid. Mit tis har også været rigtig kraftig gult, trods det at jeg har drukket meget vand!!

Hjælp!

Årh det døjede jeg oz med omkring uge 16.

Jeg var hos lægen da jeg var bange for svamp men det viste sig bare det var de hormonforandringer der sker der drillede + det øgede udflåd.. Det er oz stoppet med at klø igen for maaaange uger siden og jeg er 34+1 i dag

Anmeld

10. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hjælp!

svamp eller blærebetændelse?

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Årh det døjede jeg oz med omkring uge 16.

Jeg var hos lægen da jeg var bange for svamp men det viste sig bare det var de hormonforandringer der sker der drillede + det øgede udflåd.. Det er oz stoppet med at klø igen for maaaange uger siden og jeg er 34+1 i dag

Ja jeg mente nemlig nok at det godt kan skyldes de hormonelle forandringer.. Jeg synes nemlig ikke jeg har nogle af de andre tegn der forekommer ved svamp osv.

Anmeld

11. maj 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Ja jeg mente nemlig nok at det godt kan skyldes de hormonelle forandringer.. Jeg synes nemlig ikke jeg har nogle af de andre tegn der forekommer ved svamp osv.

Præcis, men få det evt. tjekket alligevel da svamp jo kan overføres til baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.