ey

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. april 2009

Guldklumpen2008

jeg har en dejlig dreng . men jeg kun godt tænke mig en til . men det r godt nok svært skulle jeg lig hilse at sige.
vi har prøvede 5måneder nu .. <3

elsker børn vil ik ha min dreng skal være enebarn . please hjææælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej!

Jeg tror desværre ikke nogen af os kan gøre noget for dig - det er jo kun dig og din kæreste / mand (og så jeres læge) der kan gøre dig gravid

Men altså du skriver at du har født før og I har prøvet i 5 mdr - jamen det er jo slet ikke så længe Der findes masser af mødre herinde som måtte prøve i over et år eller to før der var bid - det er der ikke noget unormalt i.

Og hvis det er fordi du er bekymret over om der skulle være noget "galt" med dig eller sædkvaliteten så vil jeg da råde dig til at spørge en læge - de ved som regel hvad de snakker om

Mvh
Rosa

Anmeld

19. april 2009

Diana...

Rosa skriver:

Hej!

Jeg tror desværre ikke nogen af os kan gøre noget for dig - det er jo kun dig og din kæreste / mand (og så jeres læge) der kan gøre dig gravid

Men altså du skriver at du har født før og I har prøvet i 5 mdr - jamen det er jo slet ikke så længe Der findes masser af mødre herinde som måtte prøve i over et år eller to før der var bid - det er der ikke noget unormalt i.

Og hvis det er fordi du er bekymret over om der skulle være noget "galt" med dig eller sædkvaliteten så vil jeg da råde dig til at spørge en læge - de ved som regel hvad de snakker om

Mvh
Rosa

Helt enig. 5 måneder er meget normalt. det skal nok komme.

Anmeld

19. april 2009

sabi1979

Hejsa
vi har en datter på 10 år, og har prøvet at få nr. 2 i 8 år, så havde vi opgivet håbet og nu venter vi nr. 2 til august så jeg syntes 5 måneder ikke er særlig længe
Men held og lykke med projekt baby, det skal nok lykkedes

knus sabrina 21+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.