AnneBJ skriver:
Hurrraaaaa!!! Jeg kan fikses med 2 forskellige cremer, en binyrebark og en østrogenholdig... Og en rimelig hefter svampekur.. 
Han mente at det var det, selvfølgelig tilsat tålmodighed, for jeg skal først tjekkes igen om 4 uger.. men altså!! Hurra, for minus omsyning osv..!
Felix er stadig stor og glad - han har lige været syg (igen) i en uges tid, men lader til at være helt på toppen nu. Han går ikke, og siger stadig kun ganske få genkendelige ord ([ba] - bum, [båh] - bøh, [atch] - tak, [hodda] - hovsa, [sce] - se, [aj] - hej) - men det er vel også tilstrækkeligt ordforråd, RET langt hen af vejen.. 
Få dage inden han blev syg, tog vi aftenflasken fra ham. Det var fis og ballade og spild af mme..
Det gik fuldstændig smertefrit, og nu læser vi en historie eller synger et par sange, samme sted som vi før gav flasken. Jeg er i den forbindelse ved at lave en sangbog til ham, for jeg gider helt ærligt ikke synge de samme 4 sange som er i de der papbøger, og han vil gerne selv bladre. Så nu laver jeg en som jeg sætter i plasticlommer, så den kan tåle både savl og hvad har vi (og så er det sange valgt af mig, istedet for kun regulære børnesange
)
Så, bortset fra det tvivlsomme forårsvejr, har vi det rigtig godt! Jeg har fået tildelt praktik i en vuggestue pr. 1. august, og et halvt år frem. Det skulle være en knaldgod vuggestue, både for ungerne, men også for studerende, fagligt såvel som socialt. Det er lidt ambivalent, fordi jeg også har sådan en vs bulderbasse herhjemme, men omvendt så er målgruppen fantastisk synes jeg, og jeg finder ud af, om jeg kan "holde til" at arbejde som pædagog, og stadig have overskud til det/de barn/børn jeg har herhjemme. 
(den begrænsede billedmængde skyldes udelukkende dovenskab; jeg gider ikke hente kameraet nedenunder for at tømme det...)
Hurra for det Anne - hvor lyder det bare godt at det kan fixes uden større indgreb og nye syninger
Jeg kan godt forstå du er lettet 
Jeg håber alt snart er som det skal være 
TILLYKKE med praktikpladsen... Kan godt forstå hvis du kan komme i tvivl om hvorvidt det lige er pædagog, men synes det er fornuftigt at gøre uddannelsen færdig med så kort igen. Og som du siger - aldergruppen er jo fantastisk og så er det jo altså de gode timer man har dem i... Ikke nogen ulvetimer og sådan! Jeg håber du bliver glad for det!
Kæft hvor er han skøn Felix og dejligt at han nu er rask igen... Lad os så få det forår, så vi kan slippe for mere sygdom!! Lyder da som om han har mange ord - jeg synes da det er rigtig flot og som du siger kan han jo kommunikere alt det vigtige til jer 
Herhjemme går det ikke helt efter planen med at fjerne putte-flasken. Der er ALT for meget krudt i røven til at få ham til at sidde og synge/læse... Hvad gør i, sidder Felix hos dig, eller? Her karter Aske rundt og finder på alt muligt andet
Det var noget nemmere med flasken, da den ligesom gjorde ham sløv... nu er gode råd sgu dyre!!
Fed idé med sangbogen... jeg vil da helt vildt gerne have din word-fil (så får jeg også lidt ny inspiration)
Var faktisk selv igang med en lignende sangbog, men har vist kun samlet 4-5 sange og så glemt alt om den!