Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I maven gemmer der sig en lille PRINSESSE hehe
Hun er nu 17 cm lang og vejer 150 g
men hun var nu ikke meget for at vise sit køn haha.. hun lå bare med benene samlet og med navlestrengen lige imellem så ih hvor var det svært at se men efter en del hopperi så kunne vi tydligt se en dejlig lille pige
Vi er super glade og stole
Ihh altså vi skal ha en PIGE !!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med scanningen - og prinsessen
Rinepigen skriver: I maven gemmer der sig en lille PRINSESSE hehe Hun er nu 17 cm lang og vejer 150 g men hun var nu ikke meget for at vise sit køn haha.. hun lå bare med benene samlet og med navlestrengen lige imellem så ih hvor var det svært at se men efter en del hopperi så kunne vi tydligt se en dejlig lille pige Vi er super glade og stole Ihh altså vi skal ha en PIGE !!!!!
Naiii hvor er det godt.. jeg vil os ha en pige ;D .. finder ikke ud af det før fødslen .. .. Ej jeg er glad uanset kønnet bare det er sundt og velskabt.. Men moar har altså en drøm om Prinsesse kjoler og barbie dukker.. hehe
Tillykke med hende, hvor er hun fin ..
Camillos skriver: Naiii hvor er det godt.. jeg vil os ha en pige ;D .. finder ikke ud af det før fødslen .. .. Ej jeg er glad uanset kønnet bare det er sundt og velskabt.. Men moar har altså en drøm om Prinsesse kjoler og barbie dukker.. hehe Tillykke med hende, hvor er hun fin ..
Taaak hehe ja det er rigtig det er længe at vente til fødslen det er jeg godt nok for utålmodig til hehe ja det vigtigste er at de er sunde og raske de små pus
Babymor2010 skriver: Tillykke med scanningen - og prinsessen
mange tak
Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver: Stort tillykke
Stort tillykke
Taaak Hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128