Hvad gør man lige ved de der prutter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.255 visninger
25 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. maj 2012

Anonym trådstarter

Er der overhovedet noget som helst man kan gøre mod de der ulækre, ildelugtende prutter man præsterer at levere som gravid???

Det er jo mildest sagt super pinligt at være sammen med andre når man går rundt og lugter som et råddent æg... Kan bare slet ikke styre det altså

Andre der har det problem og som måske har et godt råd? Eller er eneste udvej bare at isolere sig de sidste par måneder???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Er der overhovedet noget som helst man kan gøre mod de der ulækre, ildelugtende prutter man præsterer at levere som gravid???

Det er jo mildest sagt super pinligt at være sammen med andre når man går rundt og lugter som et råddent æg... Kan bare slet ikke styre det altså

Andre der har det problem og som måske har et godt råd? Eller er eneste udvej bare at isolere sig de sidste par måneder???

Normalt har lugten jo noget at gøre med din kost, men har hørt mange gravide døjer med de der ildelugtende prutter

Døjer heldigvis ik selv med det.. MEGET luft ja men de lugter ik Tilgengæld bøvser jeg helt uhæmmet og det er sgu heller ik særlig fedt

Anmeld

10. maj 2012

pemiro

Jeg har også tendenser til prutter.. Noglegange lugter de og andre gange gør de ikke..

Jeg gør bare det at jeg holder dem inde når jeg er sammen med andre og når så jeg kommer hjem, kommer ud og cykle eller lign hvor der ikke er folk tæt på mig, så får den hele armen

Anmeld

10. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Jeg har også tendenser til prutter.. Noglegange lugter de og andre gange gør de ikke..

Jeg gør bare det at jeg holder dem inde når jeg er sammen med andre og når så jeg kommer hjem, kommer ud og cykle eller lign hvor der ikke er folk tæt på mig, så får den hele armen

Haha ekstra gas på cyklen så kommer man oz hurtigere frem

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Jeg synes bare ikke rigtigt jeg kan holde dem inde

Men ja et par gåture er guld værd så man "får luftet lidt ud".... Ellers er det jo rart man er alene hjemme hele dagen og bare kan prutte løs, men det er så knap så rart for kæresten når han kommer hjem hehe...

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Hehe kan lige se det for mig i bedste tegnefilms-stil

Anmeld

10. maj 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Hehe kan lige se det for mig i bedste tegnefilms-stil

Med røgsky fra bagen og benene ud til begge sider

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg tror desværre ikke du kan gøre så meget ved prutterne 

Jeg havde ikke så meget prutteri i min graviditet - andet end inden jeg testede positivt 

Anmeld

10. maj 2012

Faith

Når man er gravid er alt tilladt! Osse at slå harske prutter

Anmeld

10. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Det er måske derfor jeg stadig overhaler folk på cykler... Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.