baby vægt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
projekt-ønskebarn skriver:

Ja det må man da sige at der er Men dejligt med en dejlig sund og stor baby

Jeg har faktisk lidt svært ved at forstille mig, hvordan det er at få en rigtig baby. Du ved sådan en med dobbelt hage og fedt på kroppen og alle de der normale dejlige baby ting. Det bliver noget helt, helt andet end det var med thea, som jo ik vejde mere end en lørdags kylling. Mærkeligt at tænke på, men dejligt! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

projekt-ønskebarn

Hi hi som du dog kan beskrive det men kan sagtens følge dig. Det må være noget helt andet. Håber også af samme grund at jeg går tiden ud  

Anmeld

18. maj 2012

babyone

Var til jordemoder sidstee tirsdag 30+ og baby blev her skønnet til 1200-1300 gr. Hvilket hun sagde var indenfor normalen.  Hun mente han ved termin ville ligge på 3300-3500 gr.

Nu er både min mand og jeg et par lange, men spinkle bæster på henholdsvis 187 og 2,00 meter, det tyder det så ikke på lille manden har arvet ... indtil vidre da.

Anmeld

18. maj 2012

babyone

Anmeld

19. maj 2012

Nattøs

Glæder mig når jeg skaltil lægen og jordmoder igen. For så kan vi få en ny vurdering. For i uge 29 blev hun vurderet til 1068 en lille buttet pige som sin mor

Anmeld

19. maj 2012

projekt-ønskebarn

Ja hvert et besøg er spændende . Jeg skal først til jordmoder igen i uge 37 tror jeg jeg hvertfald første når der er under en måned til termin. Sidste lægebesøg har jeg i næste uge men han vurdere ikke vægt eller noget, gør jeres det? 

Anmeld

24. maj 2012

cwo1979

syntes det er underligt at der er så stor forskel på jm besøg. Har endnu ikke fået et vægtskøn på min lille prinsesse, og der er kun 8 uger til termin.... Håber mit næste besøg giver lidt mere info...,

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

sidst jeg fik skønnet vægt var til vægstscanning da jeg var 31+1 og der mente scanneren at han vejede 1809g

Anmeld

25. maj 2012

Mor til L&S

I mandags vurderede JM ham til at være 2000 gram 33+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.