Hvor lang tid skal der gå ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

LilleLene

Masig skriver:

Ja min kæreste griner også hver gang jeg prøver at forklare hvor svære tingene kan være med sådan en mave.. Bare det at vende sig fra den ene side til den anden i sengen er jo nærmest en kamp altså.... Og han griner bare....

eller at komme op og sidde når man ligger på ryggen, den er også ved at være hård

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Masig

LilleLene skriver:

eller at komme op og sidde når man ligger på ryggen, den er også ved at være hård

Haha ja tak.... Det der med at skulle sætte af med hænderne fordi man ikke lige kan bruge mavemusklerne til det mere.... Man er virkelig handicappet altså...

Anmeld

11. maj 2012

eliasogmor

LilleLene skriver:

Jo jeg vil gerne amme

man må vel ikke gå på kur når man ammer ?

ikke en hård kur... men hvis du tænker over hvad du spiser og går lange ture skal kiloene nok flyve af....

Anmeld

11. maj 2012

LilleLene

Masig skriver:

Haha ja tak.... Det der med at skulle sætte af med hænderne fordi man ikke lige kan bruge mavemusklerne til det mere.... Man er virkelig handicappet altså...

fuldstændig

Anmeld

11. maj 2012

LilleLene

eliasogmor skriver:

ikke en hård kur... men hvis du tænker over hvad du spiser og går lange ture skal kiloene nok flyve af....

hehe det må jeg så krydse fingre for

Anmeld

13. maj 2012

3rollinger

LilleLene skriver:

hvor lang tid skal der gå fra man har født til man må begynde på kur ?

kommer det også an på om man ammer og sådan ?

Vil bare SÅ gerne snart have baby ud og så tabe mig, jeg HADER min krop nu og vil bare gerne snart se flot ud igen

Jeg begyndte hos vaegtvogterne da min datter var 4 mdr. De har taget hoejde for at man ammer og man skal derfor spise mere saa man stadig kan producere maelk. Jeg ammede fortsat efter at komme der men tabte mig relativt meget, ca 14 kg i alt.

Anmeld

13. maj 2012

LilleLene

3rollinger skriver:

Jeg begyndte hos vaegtvogterne da min datter var 4 mdr. De har taget hoejde for at man ammer og man skal derfor spise mere saa man stadig kan producere maelk. Jeg ammede fortsat efter at komme der men tabte mig relativt meget, ca 14 kg i alt.

jeg skal nok kun tabe omkring 5-7 kg

og det plejer jeg at kunne tabe på 1-1½ uge med nupo

Anmeld

13. maj 2012

LilleLene

3rollinger skriver:

p.s. med 14 kgs vægttab

Anmeld

13. maj 2012

3rollinger

LilleLene skriver:

p.s. med 14 kgs vægttab

Tak skal du have . Det er snart nogle aar siden, med foerstebarnet og hun fylder 8 naeste gang.

Pulverkur vil jeg nok heller ikke anbefale, men det ved du jo nok. Det gode ved WW for mig er den ugentlig kontrol, som gjorde at turene til koeleskabet blev sat lidt mere i system . For mig var det ikke muligt at tage mig ved amning og gaature, havde vist tabt 2 kg paa 4 mdr, men det er jo meget individuelt. Der er heldigvis mange hvor det ryger relativt let af.

Anmeld

13. maj 2012

LilleLene

3rollinger skriver:

Tak skal du have . Det er snart nogle aar siden, med foerstebarnet og hun fylder 8 naeste gang.

Pulverkur vil jeg nok heller ikke anbefale, men det ved du jo nok. Det gode ved WW for mig er den ugentlig kontrol, som gjorde at turene til koeleskabet blev sat lidt mere i system . For mig var det ikke muligt at tage mig ved amning og gaature, havde vist tabt 2 kg paa 4 mdr, men det er jo meget individuelt. Der er heldigvis mange hvor det ryger relativt let af.

hehe ja dete r et stykke tid siden

jeg er bare ikke god til at tingene tager lang tid, før der kommer et resultat, ellers giver jeg bare hurtigt op :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.