barsel snart slut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. april 2009

starsofheaven

hej

Nu skal jeg starte på job om en uge og såer min barsel slut øv øv... er dernogle af jer der har nogle gdot råd til lige at få nyd den sidste td af barslen... vil bare ik først starte på job og så tænkeder var noget ejg sku eller kunne ha gjord i min basel... så please kom med gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

fam.4xc

næ ingen gode råd herfra.... brugte den sidste tid af min barsel til at køre min datter ind i viggestuen..... og anderledes ku det jo ik være

Tilgengæld havde jeg det som dig - øv øv hverdagen kalder - da min barsel sluttede, men heldigvis vidste det sig at være rigtigt rart at komme igang igen, da først vi havde fundet vores nye herdags rytme

Så det håber jeg også I finder ud af

Eneste tidspunkt jeg kan føle mig presset er under pigernes sygdoms perioder, og dem har der sgu været en del af efter de begge er startet i inst!!

Nå det var et side spring - men det skal nok gå godt det hele

Anmeld

18. april 2009

starsofheaven

fam.4xc skriver:

næ ingen gode råd herfra.... brugte den sidste tid af min barsel til at køre min datter ind i viggestuen..... og anderledes ku det jo ik være

Tilgengæld havde jeg det som dig - øv øv hverdagen kalder - da min barsel sluttede, men heldigvis vidste det sig at være rigtigt rart at komme igang igen, da først vi havde fundet vores nye herdags rytme

Så det håber jeg også I finder ud af

Eneste tidspunkt jeg kan føle mig presset er under pigernes sygdoms perioder, og dem har der sgu været en del af efter de begge er startet i inst!!

Nå det var et side spring - men det skal nok gå godt det hele

ja tror goså det blir rart at komme igang igen og netop det med man bare lige skal finde den nye rytme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.