Hyggetråd: Dit barns første ord :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Happiness

9510 skriver:

her var det dragtor(Traktor) mellem 9 og 10 mdr gammel..

samt oar og par (mor og far)

Og så det aller bedste Love u

Hvor vildt at han allerede kunne sige det! Han er da bare super,,, Og århhh, det må smelte når han siger Love u

Lukas har stadig kun babysprog. "MAM" når der er mad, men det er jo mere lyden (aammmm) som jeg vidst nok har sagt meget da vi startede med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Happiness

Janni. skriver:

Silas på 14 mdr siger ofte "såså" med et speciel håndtegn til. Det er ikke noget der kommer i specielle situationer eller noget han gør særlig bevist, det er ihvert fald ikke mit indtryk.. 

Haha... Gad jeg godt se  

Anmeld

10. maj 2012

Janni.

Happiness skriver:

Haha... Gad jeg godt se  

Jeg skal se om jeg er heldig og få det filmet, det ser så sødt ud. Første gang var da hans far begyndte at jage med knægten.. "nu skal du have tøj på, og i dagpleje, vi har lidt travlt.." 

Jeg flækkede af grin, det var næsten som om det var planlagt fra knægtens side. 

Anmeld

10. maj 2012

trunte24

Happiness skriver:

Blev lige inspireret af en anden tråd Har sikkert været oppe og vende før, men synes det er hyggeligt  (og ligger med lungebetændelse,og Lukas (som iøvrigt også har det) ligger og sover, så keder mig... )

Hvad var dit barns første ord, og hvor gammel var h*n?

Lukas er 9½ måned, og virker ikke liiiige til at komme med sit første ord her i nærmeste fremtid Men glæder mig til det kommer 

Viggo var ca 8 måneder da han sage agurat(agurk) Men af de mere klassiske var det godav ca. 12-13 måneder gammel. Kommer nok af jeg altid siger av godaw hvis han slå sig eller lig.

Line

Anmeld

10. maj 2012

Loa

Tror Isabella var lige omkring et år, måske lidt over.

Det første hun sagde var, moar, av, hej, mere.

Nu er hun 22 måneder og hendes nyeste ord er tørstig (Sagt dørstig) Eeeeeelsker bare når hun siger det ord 

Anmeld

10. maj 2012

9510

Happiness skriver:

Hvor vildt at han allerede kunne sige det! Han er da bare super,,, Og århhh, det må smelte når han siger Love u

Lukas har stadig kun babysprog. "MAM" når der er mad, men det er jo mere lyden (aammmm) som jeg vidst nok har sagt meget da vi startede med det

Det kommer bare lige pludselig (og så er der ikke ro)

Det er så skønt når der kommer små ord ud af de små. Nu er min så 2 1/2 og han snakker som et vandfald, han skiftede DP i januar og hun er helt chokket over hvad der kommer ud af munden på ham,

Hun siger hun aldrig har haft en dreng der kunne snakke så meget og godt som ham i de 25 år hun har været dp, så det er jo lækkert at høre som mor

Men glæd dig,

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

Happiness skriver:

Blev lige inspireret af en anden tråd Har sikkert været oppe og vende før, men synes det er hyggeligt  (og ligger med lungebetændelse,og Lukas (som iøvrigt også har det) ligger og sover, så keder mig... )

Hvad var dit barns første ord, og hvor gammel var h*n?

Lukas er 9½ måned, og virker ikke liiiige til at komme med sit første ord her i nærmeste fremtid Men glæder mig til det kommer 

Isabellas første ord var far - hun har været lige omkring de 11-12 mrd 

Anmeld

10. maj 2012

Happiness

Babymor2010 skriver:

Isabellas første ord var far - hun har været lige omkring de 11-12 mrd 

Tror også det bliver Lukas' første ord Han er fars dreng

Anmeld

10. maj 2012

Happiness

Loa skriver:

Tror Isabella var lige omkring et år, måske lidt over.

Det første hun sagde var, moar, av, hej, mere.

Nu er hun 22 måneder og hendes nyeste ord er tørstig (Sagt dørstig) Eeeeeelsker bare når hun siger det ord 

Århhh.... Glæder mig godt nok til der kommer ord ud af Lukas' mund 

Anmeld

10. maj 2012

Happiness

trunte24 skriver:

Viggo var ca 8 måneder da han sage agurat(agurk) Men af de mere klassiske var det godav ca. 12-13 måneder gammel. Kommer nok af jeg altid siger av godaw hvis han slå sig eller lig.

Line

hehe... En lille agurk-elsker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.