Spiralen skal ud igen.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.540 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

An&Jo

Øv, øv med øv på..

Lægen mente at det var min hormonspiral der forårsager den øgede hovedpine, så jeg skal have den taget ud på tirsdag hvis ikke min hovedpine bliver bedre henover weekenden..
Jeg skal ringe derop på mandag, og give en heads up på hvordan weekenden er gået, og er hovedpinen forsvundet, så får den lov at blive siddende, men ellers så bliver den taget ud igen..

1200kr for en måneds prævention, det er satme godt nok mange penge..

Så skal jeg have en måned uden prævention overhovedet, og hvis så hovedpinen forsvinder, forsøger vi os med en kobberspiral, og kommer den så igen derefter, så er jeg bare en af de få procent i danmarks befolkning der ikke kan tåle prævention..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

Øv, øv med øv på..

Lægen mente at det var min hormonspiral der forårsager den øgede hovedpine, så jeg skal have den taget ud på tirsdag hvis ikke min hovedpine bliver bedre henover weekenden..
Jeg skal ringe derop på mandag, og give en heads up på hvordan weekenden er gået, og er hovedpinen forsvundet, så får den lov at blive siddende, men ellers så bliver den taget ud igen..

Så skal jeg have en måned uden prævention overhovedet, og hvis så hovedpinen forsvinder, forsøger vi os med en kobberspiral, og kommer den så igen derefter, så er jeg bare en af de få procent i danmarks befolkning der ikke kan tåle prævention..

håber da den hovedpine går væk snart ..

Anmeld

10. maj 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

håber da den hovedpine går væk snart ..

håber os den forsvinder igen..

men blev undersøgt for alt, blodprocenten lå som den plejer langt over hvad den egentlig skal, mit blodtryk var 130/70 som det også plejer at være, jeg havde ingen spændinger der skulle kunne forårsage hovedpine, så den eneste mulighed er at det er spiralen der er skyld i det..

Anmeld

10. maj 2012

lassemor07

An&Jo skriver:

Øv, øv med øv på..

Hvor øv ja det er godt nok mange penge
Håber snart hovedpinen går væk

Anmeld

10. maj 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

håber os den forsvinder igen..

men blev undersøgt for alt, blodprocenten lå som den plejer langt over hvad den egentlig skal, mit blodtryk var 130/70 som det også plejer at være, jeg havde ingen spændinger der skulle kunne forårsage hovedpine, så den eneste mulighed er at det er spiralen der er skyld i det..

ØV

for at du kan tåle en kobberspiral hvis det når dertil ..

har du ellers været al prævention igennem?

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

Øv, øv med øv på..

årh hvor ærgeligt!
- jeg håber på at hovedpinen går væk og det viser sig det slet ikke var spiralen der gjorde det

Anmeld

10. maj 2012

An&Jo

lassemor07 skriver:

Hvor øv ja det er godt nok mange penge
Håber snart hovedpinen går væk

tak, håber os på den snart forsvinder igen, for det er godt nok ulideligt

Anmeld

10. maj 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

ØV

for at du kan tåle en kobberspiral hvis det når dertil ..

har du ellers været al prævention igennem?

nej det har jeg ikke..

en p-stav og sprøjte kan de ikke lægge på mig, for jeg er rædselsslagen for nåle, og spænder for meget til at de kan give mig dem..

minipiller kan jeg ikke få, da de simpelthen ikke vil være sikre nok, fordi jeg ofte også glemte at tage mine p-piller, så tør ikke være sikker på at jeg husker dem på samme tidspunkt..

derudover så er det hormonerne jeg sikkert ikke kan tåle, og derfor vil det også være for risikabelt at give mig dem..

så der er kobberspiral tilbage

Anmeld

10. maj 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

årh hvor ærgeligt!
- jeg håber på at hovedpinen går væk og det viser sig det slet ikke var spiralen der gjorde det

nej jeg håber faktisk det er spiralen der gør det, for ellers bliver jeg nok pisse bitter over at få den taget ud..

den er ikke ligefrem billig sådan en, så hvis den ikke er skyld i det, så har jeg spildt så mange penge uden at få noget ud af det

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

nej jeg håber faktisk det er spiralen der gør det, for ellers bliver jeg nok pisse bitter over at få den taget ud..

den er ikke ligefrem billig sådan en, så hvis den ikke er skyld i det, så har jeg spildt så mange penge uden at få noget ud af det

åh jeg forstod det som at hvis nu din hovedpine gik væk så skulle du ikke have den ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.