Til jer herinde, som er blevet gift på rådhuset, men senere gerne vil ha et kirkebryllup. Vil i ikke fortælle om jeres dag?
Hvorfor valgte i først rådhusbryllup?
Sagde i til folk at i var blevet gift, eller holdt i det hemmeligt indtil i valgte kirkebrylluppet?
Og fik i ringe på på rådhuset, og sagde så bare til folk at i var blevet forlovet?
Hvem havde i med på rådhuset?
holdte i noget bagefter, hvad og for hvem?
Vi har som nævnt i en tidligere tråd, købt hus fra 1/7-2012 og har også barn nummer 2 på vej.
Derfor var vores banks råd, at vi skulle få sikret hinanden, enten ved at få skrevet testamente, eller simpelthen blive gift!
Både min kæreste og jeg drømmer om et kirkebryllup, med fint tøj, stor fest, og alle de mennesker vi holder af, men eftersom vi lige har brugt MANGE penge på nyt hus, vil dette ikke være noget der er realistisk det første år eller to.
Derfor har vi valgt (næsten) at gå på rådhuset og blive "gift" så vi har sikret hinanden, i tilfælde af det væreste skulle ske, og en af os ikke er her mere.
Jeg har ikke lyst til at et rådhus bryllupm skal MIT bryllup, og det har min kæreste heller ikke, så vi vil under ingen omstændigheder, gøre det til en prangende dag, med fest bagefter. Vores tanke var at invitere familien ud i vores have til noget frokost efter vi (min kæreste og jeg) havde været på rådhuset.
Men jeg ville super gerne høre om jeres bryllup på rådhuset, og om i havde et efterfølgende kirkebryllup da tid og råd var til det?
Glæder mig til at høre fra jer!