navlepiercing?? har vidst brug for lidt hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

christina92

Princesspigen skriver:

min kæreste der har et par piercingr her og der siger at hvis ikke den kan pilles fra hinanden på naturlig vis, skal du tage en bidtang og bide/klippe den over og så sku en være til at få ud..

hvis ikke dette virker skal du gå til lægen med den.. men de vil sikkert bare forsøge det samme..

Jeg kan jo sagtens få den ud, det er intet problem. er bare i tvivl om hvornår jeg vil tage den ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Princesspigen

christina92 skriver:

Jeg kan jo sagtens få den ud, det er intet problem. er bare i tvivl om hvornår jeg vil tage den ud.

arr okay jeg forstod det somdu ikke kunne få den ud :-)

Anmeld

11. maj 2012

Ma-lu

christina92 skriver:

Hej tøser

Kunne godt lige bruge lidt hjælp med hensyn til min navlepiercing!

Alle folk bliver ved med at spørge om jeg ikke snart skal have den ud, men jeg tænker bare at den sidder jo fint, er nemlig ikke blevet ret tyk endnu. Jeg er 18+4 og har lige lagt mavebillede ind, og som i kan se der er det jo ikke fordi maven er ved at "presse" den ud.

Jeg skal selvf have den af til scanning, men hvorfor sådan permanent?

Er der problemer i at lade den sidde så længe osm muligt eller hvordan?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig

Hej  

Jeg har termin om 15 dage og har stadig min i  

Og jeg er ellers tyk og har taget 30 kg på :O 

Men altså så længe der plads for den også lov at være der

Anmeld

11. maj 2012

Rsa

TogTog først mn piercing ud sidst i mn første graviditet, grundet at jeg desværre fik et stort strækmærke ved n øverste del af piercingen. Tog kun 12 kg på, så ikke overdrevet vægtøgning, men huden åbenbart nok spændt ud til at sprække. Tog de i igen kort tid efter fødslen.

Anden gang tog jeg piercingen ud ret tidligt for at undgå flere strækmærker. Har stadig mn piercing, men vil råde dig til, da det intet skader, at tage den ud for at undgå mulige strækmærker! 

Anmeld

11. maj 2012

Mother-love

Nej du er ikke ret stor. Men jeg tog min ud allerede da jeg var i uge 12 men jeg voksede også hurtigt.
Men sagen er den at den kan vokse ud af hullet hvis du lader den sidde. Jeg gjorde det at jeg stak den igennem nogle gange igennem graviditeten. For at bevare hullet. Og da jeg havde født satte jeg den i igen.

Anmeld

12. maj 2012

christina92

michelledam skriver:

Nej du er ikke ret stor. Men jeg tog min ud allerede da jeg var i uge 12 men jeg voksede også hurtigt.
Men sagen er den at den kan vokse ud af hullet hvis du lader den sidde. Jeg gjorde det at jeg stak den igennem nogle gange igennem graviditeten. For at bevare hullet. Og da jeg havde født satte jeg den i igen.

Det kunne jeg selvfølgelig gøre. Altså sætte den igennem hullet engang imellem, for ville synes det var træls hvis jeg ikke kunne få den i igen bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.