Se den lille kattekilling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.397 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Rikkeas

Hvad er sidste vers af Se den lille kattekilling? :p

Jeg kan ikke huske det.. Noget med: nej det må jeg ikke for min far og min mor.. lalala, når du bliver stor.. Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

vitapigen

Se den lille kattekilling
nej hvor er den sød
den har fine hvide poter
og en pels så blød

Den kan sige miav og spinde
ligesom sin mor
den skal snart få lært at finde
hen hvor musen bor

Lille mus kom op af hullet
kom og leg tagfat
har du ikke lyst at lege
med den lille kat

Nej det må jeg ikke
for min far og min mor
for de siger at det var dig
der åd min storebror

Nej det var det ikke
det var smedens gamle kat
ham der bor i Århusgade
nummer enogtres

Anmeld

10. maj 2012

Rikkeas

vitapigen skriver:

Se den lille kattekilling
nej hvor er den sød
den har fine hvide poter
og en pels så blød

Den kan sige miav og spinde
ligesom sin mor
den skal snart få lært at finde
hen hvor musen bor

Lille mus kom op af hullet
kom og leg tagfat
har du ikke lyst at lege
med den lille kat

Nej det må jeg ikke
for min far og min mor
for de siger at det var dig
der åd min storebror

Nej det var det ikke
det var smedens gamle kat
ham der bor i Århusgade
nummer enogtres

TAK :-D

Jeg har den der børnesangs bog, Bro bro brille - og der er kun de første tre vers i :s

Anmeld

10. maj 2012

vitapigen

rikkeas skriver:

TAK :-D

Jeg har den der børnesangs bog, Bro bro brille - og der er kun de første tre vers i :s

hehe ja okay det var ikke mange Så vil jeg umiddelbart ikke synes at man har hele historien med

Anmeld

10. maj 2012

Mother-love

Hehe jeg sad lige og tænkte på at man er virkelig blevet sat på prøve med alle de børnesange isabella bliver et år nu her og er godt nok ligeglad med hvad man synger. Men mit problem er at jeg kun kan huske de tekster der var lavet om til f.eks
Se den lille kattekilling nej hvor er den sød, men den fik en pil i røven og nu er den død.

Griner de er den slags der sidder fast istedet for de rigtige tekster. Så jeg er dæmme glad for at vi har fået sangbøger for ellers ville det jo ende med at de vil undre sig ovre i vs hehe

Anmeld

10. maj 2012

Rikkeas

vitapigen skriver:

hehe ja okay det var ikke mange Så vil jeg umiddelbart ikke synes at man har hele historien med

Haha :-D Nej, man får ligesom ikke 'følelsen' tæt på kroppen haha

Anmeld

10. maj 2012

Rikkeas

michelledam skriver:

Hehe jeg sad lige og tænkte på at man er virkelig blevet sat på prøve med alle de børnesange isabella bliver et år nu her og er godt nok ligeglad med hvad man synger. Men mit problem er at jeg kun kan huske de tekster der var lavet om til f.eks
Se den lille kattekilling nej hvor er den sød, men den fik en pil i røven og nu er den død.

Griner de er den slags der sidder fast istedet for de rigtige tekster. Så jeg er dæmme glad for at vi har fået sangbøger for ellers ville det jo ende med at de vil undre sig ovre i vs hehe

HAhah DU bør virkelig købe den en børne sang bog hahaha sødt..

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

michelledam skriver:

Haha jeg har haft det samme problem indtil jeg fik fat i en sangbog  Nu fik vi også en sangbog fra vuggestuen med de mest brugte sange i julegave 

Anmeld

10. maj 2012

K&S

michelledam skriver:

Hehe :-) 

Herhjemme har jeg måtte opgive at synge sangen "op af brøndens klare vand" (den hedder nok noget andet) for teksten er rimelig pervers :-) 

Anmeld

10. maj 2012

Mother-love

K&S skriver:

Hehe :-) 

Herhjemme har jeg måtte opgive at synge sangen "op af brøndens klare vand" (den hedder nok noget andet) for teksten er rimelig pervers :-) 

Hehe det er det samme med den her aner ikke hvordan den rigtig er men

Postmand per onaner i sin bil med sin lille kar emil, bilen står i tomgang emil han får en omgang, postmand per er en meget sexgal mand

Hahahaha hvor den slags sange kommer fra aner jeg ikke. Men de er meget nemmere at huske hehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.