øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.932 visninger
35 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Anonym trådstarter

Øv hvor jeg bare synes den her graviditet er fyldt med bekymringer ..

Jeg er 2 gangs gravid og jeg er bare så bekymret hele tiden , om den lille nu har det godt om der nu er liv , hvorfor jeg endnu ikk har mærket noget endnu . Ja alting er bare i "vejen"

Jeg er 15+3 idag så er klar over jeg slet ikk skulle have mærket bebs endnu . Men det er bare så meget lettere når man mærker den hver dag .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Mor010711

Åh hvor kan jeg huske det! Der er nærmest ikke noget der kan berolige en. Selv ved scanningerne og JMbesøgene tænker man om de måske har overset et eller andet. 

Men ja, der er vel ikke så meget at sige. Men heldigvis er der ikke så længe til at du kan mærke bebsen. Og de fleste siger jo at det går hurtigere 2. gang. 

Men alt er sikkert fint inde i mavsen 

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Mor010711 skriver:

Åh hvor kan jeg huske det! Der er nærmest ikke noget der kan berolige en. Selv ved scanningerne og JMbesøgene tænker man om de måske har overset et eller andet. 

Men ja, der er vel ikke så meget at sige. Men heldigvis er der ikke så længe til at du kan mærke bebsen. Og de fleste siger jo at det går hurtigere 2. gang. 

Men alt er sikkert fint inde i mavsen 

Det er ikk engang løgn , var til JM i mandags og hørte hjerte lyd og alt var fint , men alligevel her 3 dage senere er jeg død bekymret for om der nu stadig er liv .

Men ja glæder mig sku til de spark , desværre var jeg hele 23 uger genne første gang før jeg mærkede spark . Jeg glæder mig sådan til MD sxanningen . Tid gå stærkt nu..

Anmeld

10. maj 2012

Mor010711

Anonym skriver:

Det er ikk engang løgn , var til JM i mandags og hørte hjerte lyd og alt var fint , men alligevel her 3 dage senere er jeg død bekymret for om der nu stadig er liv .

Men ja glæder mig sku til de spark , desværre var jeg hele 23 uger genne første gang før jeg mærkede spark . Jeg glæder mig sådan til MD sxanningen . Tid gå stærkt nu..

Nu har jeg selv kun en, men har da kulle læse mig frem til at selvom man har mærket liv "sent" i første graviditet, kan man sagtens mærke meget tidligere i anden graviditet. Måske også fordi man ved hvad man skal mærke efter. De små los er sikkert lige rundt hjørnet 

Men er hele livet med børn ikke bare bekymringer?! Min er 10 mdr og jeg synes hele tiden der dukker ting op man kan bekymre sig om...

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Mor010711 skriver:

Nu har jeg selv kun en, men har da kulle læse mig frem til at selvom man har mærket liv "sent" i første graviditet, kan man sagtens mærke meget tidligere i anden graviditet. Måske også fordi man ved hvad man skal mærke efter. De små los er sikkert lige rundt hjørnet 

Men er hele livet med børn ikke bare bekymringer?! Min er 10 mdr og jeg synes hele tiden der dukker ting op man kan bekymre sig om...

Har selv læst det os. Så jeg kan jo have lov at håbe at der snart kommer lidt små puf

Hehe jo det er sku ikk løgn , hele livet med børn er nye bekymringer hver dag .

Ja sådan er det nok og blive voksen og få børn

Anmeld

10. maj 2012

mulle85

er helt sikker på du intet har og bekymre dig over, bebsen har det helt sikkert fint

noget mærker liv tidligere end andre, er selv 15 plus 3 idag mærkede liv første gang forleden, men ingen graviditet er ens, nyd nu din graviditet

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

er helt sikker på du intet har og bekymre dig over, bebsen har det helt sikkert fint

noget mærker liv tidligere end andre, er selv 15 plus 3 idag mærkede liv første gang forleden, men ingen graviditet er ens, nyd nu din graviditet

Ej hvor sjovt at der en en ser er lige så langt som en selv

Men ja er os sikker på der ikk er noget galt , er bre svært ikk at bekymre sig

Håber jeg snart mærker liv . Var 23 uger genne første gang .

Anmeld

10. maj 2012

LR85

Jeg havde det også lidt sådan 2. gang. 

Men synes a da jeg mærkede dagligtluv omkring uge 19, var det ludt mere rigtigt ogbekymringerne forsvandt lidt

Anmeld

10. maj 2012

vitapigen

Anonym skriver:

Øv hvor jeg bare synes den her graviditet er fyldt med bekymringer ..

Jeg er 2 gangs gravid og jeg er bare så bekymret hele tiden , om den lille nu har det godt om der nu er liv , hvorfor jeg endnu ikk har mærket noget endnu . Ja alting er bare i "vejen"

Jeg er 15+3 idag så er klar over jeg slet ikk skulle have mærket bebs endnu . Men det er bare så meget lettere når man mærker den hver dag .

Puha kan godt huske det Hold nu op alle de bekymringer...

Men det er bestemt ikke blevet bedre siden min pige kom til verden

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Jeg havde det også lidt sådan 2. gang. 

Men synes a da jeg mærkede dagligtluv omkring uge 19, var det ludt mere rigtigt ogbekymringerne forsvandt lidt

Jeg gælder mig os til at mærke bebs .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.