På med livsstilsændring igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
0 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Kloster

Ja så starter jeg igen.

Har lige haft 2 ugers tid her, hvor jeg ikke har kunne sige så meget nej og hvor jeg ikke har kunnet motivere mig selv og prioritere træning så højt.
Vi har haft kobberbryllup og havde en helt fantastisk dag. Desværre er min svigerfar kommet på sygehuset med en stor blodprop i hjernen og ligger i koma. Så det var været en tid med blandede følelser.

Men manden vil gerne være lidt med på "minus kilo vognen" også. Så jeg vil bruge resten af ugen på, mentalt at lade mig selv op og afsky det, jeg ikke bør spise. ... .

Jeg ved, jeg har taget lidt på - det fortæller mine bukser og spejlet. Har dog også været på vægten i dag. Har jeg ikke været i de sidste par uger. Tallene så ikke godt ud, men jeg trøster mig med, at de første par kg hurtigt falder, når man lige går igang igen.

Men jeg er total nedskudt af træthed. Kan ikke overkomme og magte noget som helst. Og det er helt bestemt at det "dårlige" mad og væske, jeg har indtaget de sidste par uger. Jeg var på kostomlægning i 4 mdr (jan-april) og tabte mig her 5 kg. Tilfreds... Håber på jeg kan smide lidt flere kg og få en lidt strammere og veltrænet krop de næste 2-3 måneder.

Motionere med løb, cykling og gang. Ville rigtig gerne svømme også, men det er så dårligt her hvor jeg bor. Vi har ikke en svømmehal her omkring og de nærmest, har så dårlige offentlige åbningstider.

Ville virkelig gerne have en flot sommerkrop i år.
Det er ikke direkte en kur, jeg har gang i, men en simpel livsstilsændring. Og jeg kan mærke at mine tidligere livsstils ændringer, har ændret noget permanent. Og dét er jo målet. Tilfreds tilfreds...

Nogen, der er med mig på vognen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.