Gravid? fortidlig menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.221 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

anne534k

jeg plejer at have reglmæssigt menstruation men jeg og min kæreste har prøvet på at blive gravide. så kan det være et tegn på graviditet?  Jeg er itivl? 

Jeg fik min fortidlig menstruation Lørdag og skal normalt ha den søndag d. 13?? så håber i lige kan hjælpe..

Ved godt en test kan have svaret men er itivl om det er fortidligt da testen skal bruges dagen over udblevet menstruation?  så hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Flowers

Jeg oplevede det samme, bare 4 dage for tidligt. Jeg havde dog en biokemisk abort og íkke en graviditet.  for dig

Anmeld

10. maj 2012

anne534k

Har jeg brug for men utroligt jeg har så mange symptomer.. men tror bare desværre min krop bilder mig det hele ind må godt  nok sige jeg bliver så nemt ked af det. hm græder så nemt.. har snakket med min læge idag han vil se mig på mandag.. men har haft opkastninger og ja idag vågnede jeg og havde det så skidt og blødte helt vildt.

Anmeld

10. maj 2012

VIPpigen

Hvis det er en biokemisk, så ville du nu kunne teste positivt. Spørgsmålet er så om du vil finde ud af om du er/var gravid??
Jeg havde selv en biokemisk inden jeg blev gravid med min datter, jeg testede 1 dag over tid, og begyndte at bløde samme aften.

Jeg ville nok selv vente og se til næste mens, og så skrive ned i kalenderen at der har været alm mens nu.

Anmeld

10. maj 2012

come2

anne534k skriver:

jeg plejer at have reglmæssigt menstruation men jeg og min kæreste har prøvet på at blive gravide. så kan det være et tegn på graviditet?  Jeg er itivl? 

Jeg fik min fortidlig menstruation Lørdag og skal normalt ha den søndag d. 13?? så håber i lige kan hjælpe..

Ved godt en test kan have svaret men er itivl om det er fortidligt da testen skal bruges dagen over udblevet menstruation?  så hjælp

Jeg oplevede også en måned min mens kom nogle dage før tid, trods min cyklus er regelmæssig.

Var desværre ikke gravid.

Anmeld

10. maj 2012

anne534k

det går nok:-) jeg er kun 18 og kan nå det men vil håbe på at der snart vil ske noget:-b har noteret som normal mens, det sjove et at siden første gang jeg fik min mens om 11årig har jeg haft reglmæssigt og det har aldrig svigtet:-o så det er lidt spændene :-) utroligt hvordan en krop fungerer men er glad for svarende, det beroligere en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.