Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lagersalg!
Jeg ved der er en del MOLO elskere herinde og en masse som bare venter på en dato! Den har jeg lige fået
TID Tirsdag d. 15. maj 2012 kl. 14.00-21.00 Onsdag d. 16. maj 2012 kl. 14.00-21.00 Torsdag d. 17. maj 2012 kl. 10.00-16.00Fredag d. 18. maj 2012 kl. 14.00-18.00Lørdag d. 19. maj 2012 kl. 10.00-17.00Søndag d. 20. maj 2012 kl. 10.00-16.00STEDKulturhuset Docken, Færgehavnsvej 35, 2100 Kbh ØFor enden af vejen lige før Baltikavej.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Må se om vi kan nå derind -
LotusCPH skriver: Må se om vi kan nå derind -
Oj, det er jo dagen efter at Katvig slutter deres lagersalg...hmm...
Mumto3 skriver: Oj, det er jo dagen efter at Katvig slutter deres lagersalg...hmm...
Ja det er en dyr tid vi går i møde hehe.
Jeg skal til Katvig i morgen Jaaaah!
Og det varer ikke længe før der kommer dato på; Holly's, Phister & Phillina, Småfolk og H.J.O.R.T.H. cph - for bare at nævne nogle Puuuh, ikke et ord til manden
Ja det er en dyr tid vi går i møde hehe. Jeg skal til Katvig i morgen Jaaaah! Og det varer ikke længe før der kommer dato på; Holly's, Phister & Phillina, Småfolk og H.J.O.R.T.H. cph - for bare at nævne nogle Puuuh, ikke et ord til manden
ej altså vi må have en baby.dk lagersalgs gruppe på facebook som der er LUKKET For os baby.dk brugere så man kan holde øje Phister og Philina er fredag i gørløse/ganløse og pompdelux slut i denne måned
Hvornår er der Holly's??
Hvem kommer til Molo den 15 udover mig??
Og hvor god tid kommer man i hvis man vil have gode tilbud??
Sidder lige i min egen lille verden og synger ooooh happy day og er glad for sønnen sover
Carl-Emil's mor skriver: ej altså vi må have en baby.dk lagersalgs gruppe på facebook som der er LUKKET For os baby.dk brugere så man kan holde øje Phister og Philina er fredag i gørløse/ganløse og pompdelux slut i denne måned Hvornår er der Holly's?? Hvem kommer til Molo den 15 udover mig?? Og hvor god tid kommer man i hvis man vil have gode tilbud?? Sidder lige i min egen lille verden og synger ooooh happy day og er glad for sønnen sover
Hvor har du info fra omkring Phister og Philina? Og er du sikker på, at det er det "rigtige". (Der er nemlig ingen dato på Børn i byen endnu, som har et samarbejde med dem).
Der er ikke dato på Holly's endnu, men det kommer snart! Det er i foråret.
Jeg kommer også til molo på tirsdag Jeg ved ikke lige hvad tid endnu. Da jeg var der sidste gang, kom jeg kl 19 (da Benjamin sov) og der var masser af tøj og ingen kø
Se det var en god ide! Der ser man oså lettere hvis der kommer nye indlæg!
Kommer måske til Molo, skal bare lige se om der bliver råd
Hov! Det er fordi det er VIP lagersalg for børn i byen medlemmer. Så det kan være de holder to
Se det var en god ide! Der ser man oså lettere hvis der kommer nye indlæg! Kommer måske til Molo, skal bare lige se om der bliver råd
Hehe jamen jeg kan da godt prøve at lave en gruppe og så linke den her inde Jeg plejer at skrive, når jeg får nys om et lagersalg
Årh ja, de penge Vi har lige købt bil, så jeg skal også styre mig lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128