nogen der kender denne side??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

BigHope13

Maria-s skriver:

Min computer anmeldte virus da jeg gik ind på siden!!

Åh nej dog
Blev altså også virkelig mærkelig til mode da jeg kiggede nærmere på siden. Den skal man da aldrig gå ind på igen så
fatter virkelig ikke hvorfor man laver sådan lort for at snyde andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

BigHope13

Linda-M skriver:

Jeg blev også angrebet af virus - tror heller ikke det er reelt

Nej det tror jeg da godt nok heller ikke. Min egen com har ikke sagt noget til siden men det undre mig ikke at du søger det. Jeg fatter ikke folk giver bruge tid på at lave sådan nogle falske hjemmesider.
Beklager at jeg har fundet den side

Anmeld

21. maj 2012

Tullepigen90

Jeg kender ikke siden, men pas på med sådan nogle sider!! For det første så tror jeg siden er fake, men ellers skal man ikke forvente at få kjolen til tiden eller den man har bestilt.. Inde på bryllupsklar.dk har der ofte været debatter om folk som har bestilt kjoler, men når de får den ser den overhovedet ikke ud som på billedet, da det meget meget ofte er et billede de har taget fra andre designer og hjemmesider og så prøver de at kopiere den model, men ofte bliver resultatet frygteligt!!

Anmeld

21. maj 2012

BigHope13

Tullepigen90 skriver:

Jeg kender ikke siden, men pas på med sådan nogle sider!! For det første så tror jeg siden er fake, men ellers skal man ikke forvente at få kjolen til tiden eller den man har bestilt.. Inde på bryllupsklar.dk har der ofte været debatter om folk som har bestilt kjoler, men når de får den ser den overhovedet ikke ud som på billedet, da det meget meget ofte er et billede de har taget fra andre designer og hjemmesider og så prøver de at kopiere den model, men ofte bliver resultatet frygteligt!!

ja jeg har også opdaget at den er fake, eller det tror jeg da ihvertfald, efter jeg havde linket til den, kiggede jeg den mere igennem og den er fyldt med stavefejl og underlige underovertekster
bliver bare så forarget over at nogen gider bruge tid på at snyde andre mennesker
skal ihvertfald ikke handle noget der alligevel

Anmeld

21. maj 2012

Tullepigen90

Okay. Nej, det forstår jeg heller ikke, men der findes desværre mange af den slags hjemmesider

Anmeld

21. maj 2012

BigHope13

Tullepigen90 skriver:

Okay. Nej, det forstår jeg heller ikke, men der findes desværre mange af den slags hjemmesider

ja det har jeg så desværre erfaret efter denne side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.