Gravid eller ikke? hjælp:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

anne534k

Hej:-( jeg er meget forvirret!!

Er jeg gravid  eller ikke?

jeg og min kæreste har prøvet på at blive gravid i et stykke tid.. pludselig oplever jeg smerter  og en for tidlig menstration..

i lørdags fik jeg en kraftig menstration hvor jeg først skulle have menstration d.13.., men har kvalme og har nemmere humørsvingninger.

så spørgsmåler er om jeg kan være gravid selvom jeg har fået fortidlig menstration??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

come2

anne534k skriver:

jeg og min kæreste har prøvet på at blive gravid i et stykke tid.. pludselig oplever jeg smerter  og en for tidlig menstration..

i lørdags fik jeg en kraftig menstration hvor jeg først skulle have menstration d.13.., men har kvalme og har nemmere humørsvingninger.

så spørgsmåler er om jeg kan være gravid selvom jeg har fået fortidlig menstration??

Der er ikke så meget andet at gøre end at tage en test.

Anmeld

9. maj 2012

anne534k

Har fået afvide jeg skal vente med testen til d.13?:-)  men jeg har teste og tripper for at teste igen men jeg siger heletiden til mig selv at jeg skal vente 

Anmeld

9. maj 2012

sweet

anne534k skriver:

tag en test, det er nok den måde du bedst finder ud af det

Anmeld

9. maj 2012

anne534k

Så må jeg jo bilde mig ind at jeg bare kan prøve den test imorgen:-)

tak for de hurtige svar:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.