Næst sidste jm besøg overstået..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

Sille86

Vi var afsted d 7 maj på min søns fødselsdag, alt så fint ud, han blev skønnet til en 2600-2700 g. Og han står fint fast med hovedet nu... Det er så vildt at tænke på at i dag har vi kun 3 uger og 3 dage til termin... Det er så spændende....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Sille86 skriver:

Vi var afsted d 7 maj på min søns fødselsdag, alt så fint ud, han blev skønnet til en 2600-2700 g. Og han står fint fast med hovedet nu... Det er så vildt at tænke på at i dag har vi kun 3 uger og 3 dage til termin... Det er så spændende....

Hvor er det spændende - 2. juni kan det hurtigt blive. Er du ved at være utålmodig? Jeg var hos jordemoder i dag, som skønnede den lille til ca. 2500g og hovedet nedad, men ved ikke om det står fast?

Anmeld

9. maj 2012

Sille86

*** skriver:

Hvor er det spændende - 2. juni kan det hurtigt blive. Er du ved at være utålmodig? Jeg var hos jordemoder i dag, som skønnede den lille til ca. 2500g og hovedet nedad, men ved ikke om det står fast?

Åby det er så spændende.. Hvornår har du termin..? Ja er hammer utålmodig.. Glæder mig vildt til at se den lille prins... Og også til at se storebror hvordan han vil ha dt med sådanne en lillebror lige pludselig.. Smiler...

Anmeld

9. maj 2012

lio

Sille86 skriver:

Allerede næstsidste... Hmm.. tiden flyver da os bare afsted.

Jeg ved ikke hvor mange jeg har endnu af jm-besøg.

Anmeld

10. maj 2012

Sille86 skriver:

Åby det er så spændende.. Hvornår har du termin..? Ja er hammer utålmodig.. Glæder mig vildt til at se den lille prins... Og også til at se storebror hvordan han vil ha dt med sådanne en lillebror lige pludselig.. Smiler...

Jeg har først termin 12. juni - synes 33 dage er langtid at gå at vente endnu, men det er forhåbentlig det værd.

Ih, det kan jeg godt forstå, du gør. Hvor gammel er den vordende storebror? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.