Har lige brug for jeres hjælp piger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. april 2009

st

Halløj på en skøn og dejlig lørdag lige inden spisetid.

Min nevø skal konfirmeres næste søndag, men jeg ved simpelthen ikk hvad jeg skal finde på at give ham gave. Han er typen, som de sidste mange år, ikke rigtig har kunne ønske sig noget i fødselsdagsgave, da han ikke er den mest idérige. Man har sådan skulle give ham idéerne til hvad ha kunne ønske sig, og jeg må sige, at det er ved at pisse mig af, når man nu står der, og gerne vil bruge penge på en gave til ham. Han har heller aldrig manglet noget, så det har evigt været et problem. Men lad det ligge. ....

Han skal ikke holde fest, da han har valgt at få pengene i stedet for. Han står overfor, at hans mor og far (min bror) er blevet skilt, og moren har fundet en ny mand, som hun nu venter barn med. Ikke et hit hos min bror, hvilket er helt forståeligt, og da de ikke kunne blive enige om fest og deltagere, valgte min nevø, at få penge, i stedet for at holde en fest. Moren tager nu til en anden konfirmation, og det er min bror, som "har ham" på dagen. Lang historie, men jeg gider ikke fortælle mere, så hidser jeg mig op. :-)

Min far, har så valgt at sige, at han gerne vil invitere drengen ud på sin konfirmationsdag, og det bliver så sammen med hele min side af familien, hvilket bliver smadder hyggeligt. Så han får en fest dag alligevel. Han kan jo ikke gøre for, at forældrenen ikke kan enes. Men det bliver en god dag, og vi skal være sammen både før og efter kirke.

Men jeg ved ikke hvad jeg skal finde på i gave. Er der nogen af jer der har nogen idéer. Jeg vil jo gerne finde noget, som han kan huske stammer fra sin konfirmation. Jeppe og mig går sammen med min bror om gaven, så vi har et sted mellem 4 og 700 kr. Alt efter hvad vi lige finder.

Kom bare med nogle idéer, ingen begrænsnninger, bare skyd løs.

st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

Stumpen

Hvad med et armbånd med sådan en "plade" på hvor I kan få indgraveret hans navn?

Må erkende at jeg ikke har så mange ideer, når det skal være noget mindeligt, for tænkte også på gavekort til nogle fede jeans eller sådan noget..

Synes det er en trist historie du ellers der fortæller, nu kender jeg ikke til detaljerne, men synes virkelig det er en skam at mor og far ikke kan enes om det og give drengen en god dag.. Synes det er godt at din far og jer giver ham en minderig dag..

Anmeld

18. april 2009

Smølf

Hej st,

Ja den er svær... Hvad har han af interesser? Og har han slet ikke nogen ønsker? Jeg må indrømme, at jeg også er lidt blank for ideer.
Vi skal til 2 konfirmationer i min familie, men der er det store ønske penge hver gang! Så det er nemt, omend meget kedeligt.

Hey... hvad med at gå på billetnet og få billetter til en eller anden fed koncert med et band han kan lide? En billet til ham og farmand? Oplevelser er altid godt!

Håber du finder på noget...

KH Neta

Anmeld

18. april 2009

Munder

uhhh, den er svær. Jeg går i tænkeboks, og taler lidt med min husbond....vender tilbage senere søde....

Anmeld

20. april 2009

3rollinger

Lidt inspireret af Netapigen, saa taenker jeg hvad med at tage til en af festivallerne der er i loebet af sommeren. Altsaa koebe billetter overnatning og hvad man ellers skal bruge i den sammenhaeng. Og hvor han eventuelt kan tage afsted med hans far, eller en ven (men saa nok uden overnatning).

Og ellers noget saa kedeligt som toej. Saa vidt jegkan forstaa paa min venindes boern, saa er det noget de gaar ret meget op i, de unge nu om dage.

Og ellers taenker jeg noget stereoanlaeg eller hvad det hedder nu om dage hvor han kan fyre noget musik af. Maaske en Ipod.

Ikke noget saerlig revolutionerende ideer, sorry.

Knus
st (som lige har bagt boller og nu vil gaa igang med paeretaerten

Anmeld

20. april 2009

st

Gaven er ikke helt i hus, men drengen ønsker sig sådan en speciel lommeregner, så det får han nok for nogle af pengene. Håber jeg kan finde på noget for de sidste.
Han ville aldrig turde at komme på en festival. Han tør knap nok at gå i en butik og hente en liter mælk alene. Kun hvis lillebror er med. :-) men det bliver dog bedre med alderen.

Men tak for alle idéerne.

st

Anmeld

21. april 2009

Munder

Er han en computerdreng st?

For så er dimser, spil eller andet tilbehør til computerneseren altid et hit (jeg har nemlig sådan en "dreng" herhjemme)

Anmeld

22. april 2009

st

Ja han er rigtig meget en computer-dreng. Tænkte du på noget særligt da?

st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.