Halløj på en skøn og dejlig lørdag lige inden spisetid.
Min nevø skal konfirmeres næste søndag, men jeg ved simpelthen ikk hvad jeg skal finde på at give ham gave. Han er typen, som de sidste mange år, ikke rigtig har kunne ønske sig noget i fødselsdagsgave, da han ikke er den mest idérige. Man har sådan skulle give ham idéerne til hvad ha kunne ønske sig, og jeg må sige, at det er ved at pisse mig af, når man nu står der, og gerne vil bruge penge på en gave til ham. Han har heller aldrig manglet noget, så det har evigt været et problem. Men lad det ligge. ....
Han skal ikke holde fest, da han har valgt at få pengene i stedet for. Han står overfor, at hans mor og far (min bror) er blevet skilt, og moren har fundet en ny mand, som hun nu venter barn med. Ikke et hit hos min bror, hvilket er helt forståeligt, og da de ikke kunne blive enige om fest og deltagere, valgte min nevø, at få penge, i stedet for at holde en fest. Moren tager nu til en anden konfirmation, og det er min bror, som "har ham" på dagen. Lang historie, men jeg gider ikke fortælle mere, så hidser jeg mig op. :-)
Min far, har så valgt at sige, at han gerne vil invitere drengen ud på sin konfirmationsdag, og det bliver så sammen med hele min side af familien, hvilket bliver smadder hyggeligt. Så han får en fest dag alligevel. Han kan jo ikke gøre for, at forældrenen ikke kan enes. Men det bliver en god dag, og vi skal være sammen både før og efter kirke.
Men jeg ved ikke hvad jeg skal finde på i gave. Er der nogen af jer der har nogen idéer. Jeg vil jo gerne finde noget, som han kan huske stammer fra sin konfirmation. Jeppe og mig går sammen med min bror om gaven, så vi har et sted mellem 4 og 700 kr. Alt efter hvad vi lige finder.
Kom bare med nogle idéer, ingen begrænsnninger, bare skyd løs.
st.
Anmeld