Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sifling skriver: Og så glemte jeg lige filmen
Og så glemte jeg lige filmen
Eeeej hvor er han pisse sød!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SaNiNa skriver: Naia både møver og rokker samtidig med hun har fundet sin helt egen kastekravle teknik. Det ser mega fedt ud
Naia både møver og rokker samtidig med hun har fundet sin helt egen kastekravle teknik.
Det ser mega fedt ud
Haha hvor fedt! Det ville jeg gerne se
Ka+Ma=Be skriver: Eeeej hvor er han pisse sød!
Ka+Ma=Be skriver: Haha hvor fedt! Det ville jeg gerne se
Skal se om jeg kan fande hende i dag, hun er ikke let at filme for så charmer hun i stedet for at gøre det hun skal.
Hun har rigtig fundet ud af hvornår man får taget billeder og filmer
Naia i fuld fart til middag ned hos farmor
Ingen af delene.... Kan ikke sidde selv eller noget.... Hun er snart 8 mdr...
SaNiNa skriver: Naia i fuld fart til middag ned hos farmor
Ej hvor sjovt Det har jeg aldrig set en baby gøre heh. Hun er da bare skide fiks!
Ka+Ma=Be skriver: Ej hvor sjovt Det har jeg aldrig set en baby gøre heh. Hun er da bare skide fiks!
Nu hun så begynd at finde ud af hun skal have benene med også
Mira0911 skriver: Ingen af delene.... Kan ikke sidde selv eller noget.... Hun er snart 8 mdr...
Karla kan heller ikke sidde selv, er noget spændt på hvornår det sker
TrineMine86 skriver: ja, det kunne være lidt sjovt at se hvor mange september børn der kravler på nuværende tidspunkt? har jo i hørt om nogle her er der ingen kravlen, møven eller noget, men Magnus står dog indimellem på alle 4 og rokker.. skriv gerne hvor gamle de var da de begyndte
ja, det kunne være lidt sjovt at se hvor mange september børn der kravler på nuværende tidspunkt? har jo i hørt om nogle
her er der ingen kravlen, møven eller noget, men Magnus står dog indimellem på alle 4 og rokker..
skriv gerne hvor gamle de var da de begyndte
Kan nu skrive mig på at have 1 stk baby der kravler Hvor er det fantastisk Han bliver 9 mdr her d. 6 juni
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128