Molo lagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. maj 2012

lio

Baagøe skriver:

Nu har jeg jo sådan set copy/paste'et indlægget omkring lagersalget, som er på Nordhavn!

Ja, det tænkte jeg nok så.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Pige2009

Laijona Äiti skriver:

Ja, det tænkte jeg nok så.

Du er skarp Ha' et godt lagersalg

Anmeld

15. maj 2012

lio

Baagøe skriver:

Du er skarp Ha' et godt lagersalg

Thihi...

Anmeld

15. maj 2012

sarulee

Jeg har været derinde i dag, plejer også at være der hver sæson og synes altid der er noget at komme efter. Så vidt jeg ved sænker de ikke priserne hver dag lagersalget  står på, MEN de har nogle bestemte størrelser til piger, mener det er fra 116 og op, som der hver dag er endnu mere rabat på end de "normale" lagersalgspriser. Eks. en bluse koster 150 på lagersalg, men i str. 116 til pige koster den Tirsdag 135, onsdag 120 osv.

Jeg fik shoppet flyverdragter til næste vinter, en vinterjakke og så lidt andet godt. Desværre var der ingen softshelljakker, men sådan er det jo at gå til lagerslag

Anmeld

17. maj 2012

Pige2009

sarulee skriver:

Jeg har været derinde i dag, plejer også at være der hver sæson og synes altid der er noget at komme efter. Så vidt jeg ved sænker de ikke priserne hver dag lagersalget  står på, MEN de har nogle bestemte størrelser til piger, mener det er fra 116 og op, som der hver dag er endnu mere rabat på end de "normale" lagersalgspriser. Eks. en bluse koster 150 på lagersalg, men i str. 116 til pige koster den Tirsdag 135, onsdag 120 osv.

Jeg fik shoppet flyverdragter til næste vinter, en vinterjakke og så lidt andet godt. Desværre var der ingen softshelljakker, men sådan er det jo at gå til lagerslag

Dejligt du fandt noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.