Update på hjertescanning II

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.423 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

MorDk

Vores lille pige har fået diagnosen:  Absent SVC in situs solitus.

Hendes hjerte er noget ganske særligt og blodet fra overkroppen løber "bare" en ganske speciel vej... MEN det så fint ud og hjertet fungerede som det skulle. Vi er meget glad og lettede... ♥

Tusind tak for alle de krydsede fingre og tanker i denne ventetid... ♥ Det betyder meget for os ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

lassemor07

MorDk skriver:

Hendes hjerte er noget ganske særligt og blodet fra overkroppen løber "bare" en ganske speciel vej... MEN det så fint ud og hjertet fungerede som det skulle. Vi er meget glad og lettede... ♥

Tusind tak for alle de krydsede fingre og tanker i denne ventetid... ♥ Det betyder meget for os ♥

Hvor er det dejligt af høre alt var som det skulle være
Hun har bare et unikt hjerte

Anmeld

9. maj 2012

MorDk

Smiler ja 

Vi er også bare så glade og lettede...

Anmeld

9. maj 2012

Camillos

MorDk skriver:

deeejligt !!!!!  selvfølgelig havde det været bedere uden "hjertefejl" men så længe det vil pumpe som det skal kan det jo ikke blive bedere,, 

Anmeld

9. maj 2012

Kløver

Hvor dejligt at høre, og at det bare løber anden vej

Kan det få nogen betydning for hende senere

Anmeld

8. august 2012

ESV

MorDk skriver:

Hej
Nu har jeg Googlet din lille piges diagnose. Jeg kan dog ikke se om det er noget der kan have betydning for hende senere i livet, ve du selv noget om det?
Men dejligt hun har det som hun skl have det!
Knus

Anmeld

8. august 2012

Camillos

MorDk skriver:

super godt hun er sund og rask 

Anmeld

8. august 2012

MorDk

ESV skriver:

Hej
Nu har jeg Googlet din lille piges diagnose. Jeg kan dog ikke se om det er noget der kan have betydning for hende senere i livet, ve du selv noget om det?
Men dejligt hun har det som hun skl have det!
Knus

Det er ikke nemt at google dette da det er ret sjældent... MEN lægerne siger det ikke skulle have nogen som helst betydning for hende .... ♥ Det håber jeg virkelig er sandt. Håber hun klare fødslen flot og at hun er en stærk lille pige ♥

Anmeld

8. august 2012

MorDk

super godt hun er sund og rask 

Ja det håber jeg virkelig også hun er *S* Var meget bange og ked af det i da vi fik det af vide... men har accepteret at det er sådan det er .... og vælger at stole på det lægerne siger. At hun er ok!

Anmeld

8. august 2012

Tulle28

Havde slet ikke opfanget der måske var noget galt med jeres pige?! GODT alt ser fint ud:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.