Stik i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Princesspigen

Miss BananaHammock skriver:

Oki.

men skal os siges at jeg overhoved ikke har noget mave endnu overhoved.. jeg er nok det folk vil kalde heldig for bortset fra min kvalme og opkast kan man ikke se jeg er gravid..

og jo tidliger og større maven vokser jo tidliger mærker man jo til at maven udviger sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

LR85

Det var også min føste tanke. synes dog også jeg bliver lettere svimmel når jeg rejser mig. (headrush)

Det gør jeg også ofte. Specielt når jeg skal op om natten. Skal altid lige huske a sidde 30 sekunder på sengekanten. 

Husker du a spise din jerntabeletter? 

Det har stor betydning for produktionen a røde blodlegmer, som transportere ilt rundt. Og derved er meget vigtig i graviditeten

Anmeld

10. maj 2012

VNB

Er der andre der føler stik / mini krampe i underlivet når de rejser sig op? Er det bare ligament smerter??

ja! Jeg mærker dem også... faktisk meget kraftigt! især om aftenen. 

jeg tror at det er helt normalt  

Anmeld

10. maj 2012

Miss BananaHammock

Princesspigen skriver:

men skal os siges at jeg overhoved ikke har noget mave endnu overhoved.. jeg er nok det folk vil kalde heldig for bortset fra min kvalme og opkast kan man ikke se jeg er gravid..

og jo tidliger og større maven vokser jo tidliger mærker man jo til at maven udviger sig

Jeg har allerede ret meget mave, men tror det er resultat af af jeg har været sygemeldt de sidste par uger og ikke har måtte dyrke sport i 2 måneder nu pga behandling. Så musklerne er blevet til fedt

Anmeld

10. maj 2012

Miss BananaHammock

LR85 skriver:

Det gør jeg også ofte. Specielt når jeg skal op om natten. Skal altid lige huske a sidde 30 sekunder på sengekanten. 

Husker du a spise din jerntabeletter? 

Det har stor betydning for produktionen a røde blodlegmer, som transportere ilt rundt. Og derved er meget vigtig i graviditeten

Tager ikke jern endnu, har læst det først er fra uge 10?

Anmeld

10. maj 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

ja! Jeg mærker dem også... faktisk meget kraftigt! især om aftenen. 

jeg tror at det er helt normalt  

Det håber jeg. Kan også mærke det når jeg nyser eller pudser næse kraftigt.

Anmeld

10. maj 2012

Princesspigen

Jeg har allerede ret meget mave, men tror det er resultat af af jeg har været sygemeldt de sidste par uger og ikke har måtte dyrke sport i 2 måneder nu pga behandling. Så musklerne er blevet til fedt

det kan det godt være men det kan os være luft i tram og mave som følge af graviditeten.. er der mange der døjer med hvor de faktis tror det er baby men den er stadig så lille så den ikke kan ses..

Anmeld

10. maj 2012

VNB

Det håber jeg. Kan også mærke det når jeg nyser eller pudser næse kraftigt.

ja lige præcis! 

jeg tør næsten ikke at hoste... 

sidder og ligner en gammel dame når jeg prøver på at holde mine host og nys i mig mens jeg krummer helt sammen... 

dumt  baby skal nok hænge fast... 

Anmeld

10. maj 2012

LR85

Tager ikke jern endnu, har læst det først er fra uge 10?

Det er også rigtigt, men tænket du sagtens kan starte så småt med a tage dem. De kan hjælpe på svimmelheden (og det skader ikke a starte lidt før) 

Anmeld

10. maj 2012

Miss BananaHammock

LR85 skriver:

Det er også rigtigt, men tænket du sagtens kan starte så småt med a tage dem. De kan hjælpe på svimmelheden (og det skader ikke a starte lidt før) 

Super. Tror jeg da jeg skal igang med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.