Er det ved at være nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

Linda-M

Jeg er i dag 39+5 med termin på fredag

Jeg har igennem de sidste to timer oplevet jag/spænding/samtrækning/smerter(kunne dog være værre) i underlivet.

Det er over mit skamben, trækker ned i "hm hm" og hele vejen om bag til, det trækker også ud til venstre ala lysken.

Jeg kan mærke junior bevæger sig en del og regnede med i starten at det bare var ham der lavede løjer, men er nu i tvivl om det rent faktisk kan være begyndende veer?!?

Jeg har da fået jag igennem graviditen, men så har det kun været et og ikke mere.

Er der nogen der kan genkende dette jeg beskriver?

Googlede og læste at veer kan mærkes i lænden og i benene, men der er vi ikke helt endnu, har kun mærket lidt i lænden og det var ikke voldsomt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Tona

Linda-M skriver:

Jeg er i dag 39+5 med termin på fredag

Jeg har igennem de sidste to timer oplevet jag/spænding/samtrækning/smerter(kunne dog være værre) i underlivet.

Det er over mit skamben, trækker ned i "hm hm" og hele vejen om bag til, det trækker også ud til venstre ala lysken.

Jeg kan mærke junior bevæger sig en del og regnede med i starten at det bare var ham der lavede løjer, men er nu i tvivl om det rent faktisk kan være begyndende veer?!?

Jeg har da fået jag igennem graviditen, men så har det kun været et og ikke mere.

Er der nogen der kan genkende dette jeg beskriver?

Googlede og læste at veer kan mærkes i lænden og i benene, men der er vi ikke helt endnu, har kun mærket lidt i lænden og det var ikke voldsomt.

Det er lidt svært at sige, for det kan i princippet godt være begyndende veer, men det kan også bare være kraftige plukveer der modner og arbejder over længere tid  

Anmeld

9. maj 2012

Linda-M

Amandas-mor skriver:

Det er lidt svært at sige, for det kan i princippet godt være begyndende veer, men det kan også bare være kraftige plukveer der modner og arbejder over længere tid  

Det var også det jeg kunne læse mig frem til, altså at det kan være kraftige plukveer der modner og at hans hoved er ved at sætte sig længere ned.

De skriver jo alle steder at man ikke er i tvivl når det går løs, men det er nu rart nok alligevel lige at vide hvad der foregår

Anmeld

9. maj 2012

Tona

Linda-M skriver:

Det var også det jeg kunne læse mig frem til, altså at det kan være kraftige plukveer der modner og at hans hoved er ved at sætte sig længere ned.

De skriver jo alle steder at man ikke er i tvivl når det går løs, men det er nu rart nok alligevel lige at vide hvad der foregår

Ja, det læste jeg også da jeg var gravid, men jeg VAR faktisk i tvivl i starten. Men jeg vil godt sige det sådan at når du virkelig har veer så er du ikke i tvivl, men i opstarten kan der godt være nogle timer hvor du er i tvivl om det bliver til mere eller om det bare er det.

For mit vedkommende var der i alt fald en 3 timer hvor jeg havde sådan smerter der mest af alt mindede om ondt i ryggen og træk ned i benene og om på maven før der kom de rigtige veer hvor jeg ikke var i tvivl.

For en sikkerheds skyld ville jeg spise noget mad og tage en lur hvis jeg var dig...bare hvis nu der skal til at ske noget.

VESTØV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.