Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mikkala91 skriver: Er glad for at hører at der ikke har været noget galt. er første gangs gravid, og blev lidt bange for om det var farligt, når jeg ikke er længere henne
Er glad for at hører at der ikke har været noget galt. er første gangs gravid, og blev lidt bange for om det var farligt, når jeg ikke er længere henne
havde det nøjagtig på samme måde .. kan se du har termin 18/9, jeg havde 10/9, så sidste år på denne tid, var jeg som dig .. jeg eksploderede fuldstændig i maj, størrelsesmæssigt, kan jeg huske Maven voksede enormt lige her! Og plukkeveerne tog til!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: havde det nøjagtig på samme måde .. kan se du har termin 18/9, jeg havde 10/9, så sidste år på denne tid, var jeg som dig .. jeg eksploderede fuldstændig i maj, størrelsesmæssigt, kan jeg huske Maven voksede enormt lige her! Og plukkeveerne tog til!
Hehe ej hvor sjovt!
Ja min mave går også fuldstændig amok lige for tiden, nu begynder det for alvor at gå stærkt! Det er bare så spændende og nyt det hele hehe.
Mikkala91 skriver: Hehe ej hvor sjovt! Ja min mave går også fuldstændig amok lige for tiden, nu begynder det for alvor at gå stærkt! Det er bare så spændende og nyt det hele hehe.
jaah det kan jeg godt forstå du synes.. september børn er bare de bedste Hihi! Ved du hvad du venter?
HeidiØ skriver: jaah det kan jeg godt forstå du synes.. september børn er bare de bedste Hihi! Ved du hvad du venter?
Hihi ja de er så!
Ja, jeg venter mig en lille dreng!
Mikkala91 skriver: Hihi ja de er så! Ja, jeg venter mig en lille dreng!
SeptemberDRENGE er de bedste hihi!
HeidiØ skriver: SeptemberDRENGE er de bedste hihi!
JA! Så også du havde fået en dreng Det er jo helt fantastisk!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128