uge 22 og plukveer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

HeidiØ

Mikkala91 skriver:

Er glad for at hører at der ikke har været noget galt.  er første gangs gravid, og blev lidt bange for om det var farligt, når jeg ikke er længere henne 

havde det nøjagtig på samme måde .. kan se du har termin 18/9, jeg havde 10/9, så sidste år på denne tid, var jeg som dig .. jeg eksploderede fuldstændig i maj, størrelsesmæssigt, kan jeg huske Maven voksede enormt lige her! Og plukkeveerne tog til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

MMOGM

HeidiØ skriver:

havde det nøjagtig på samme måde .. kan se du har termin 18/9, jeg havde 10/9, så sidste år på denne tid, var jeg som dig .. jeg eksploderede fuldstændig i maj, størrelsesmæssigt, kan jeg huske Maven voksede enormt lige her! Og plukkeveerne tog til!

Hehe ej hvor sjovt! 

Ja min mave går også fuldstændig amok lige for tiden, nu begynder det for alvor at gå stærkt!  Det er bare så spændende og nyt det hele hehe.

Anmeld

9. maj 2012

HeidiØ

Mikkala91 skriver:

Hehe ej hvor sjovt! 

Ja min mave går også fuldstændig amok lige for tiden, nu begynder det for alvor at gå stærkt!  Det er bare så spændende og nyt det hele hehe.

jaah det kan jeg godt forstå du synes.. september børn er bare de bedste Hihi! Ved du hvad du venter?

Anmeld

9. maj 2012

MMOGM

HeidiØ skriver:

jaah det kan jeg godt forstå du synes.. september børn er bare de bedste Hihi! Ved du hvad du venter?

Hihi ja de er så! 

Ja, jeg venter mig en lille dreng! 

Anmeld

9. maj 2012

HeidiØ

Mikkala91 skriver:

Hihi ja de er så! 

Ja, jeg venter mig en lille dreng! 

SeptemberDRENGE er de bedste hihi!

Anmeld

9. maj 2012

MMOGM

HeidiØ skriver:

SeptemberDRENGE er de bedste hihi!

JA!  Så også du havde fået en dreng  Det er jo helt fantastisk! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.