Bebsen 33+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Chevro skriver:

Tak søde :-)

Ved også godt man ikke må klage, men man kan ikke helt undgå det - men det er det hele værd <3

Ja det var sjovt lige at møde dem

Martin kan stå bag mig og løfte maven op nu - når han så giver slip igen, føles det som om man bliver 10 kg tungere foran til ;-) men det er dejligt når han gør det - det aflaster lige ryggen!

<3

Selvfølgelig må man klage. Det tror jeg alle kommer til. Men ja, det er det hele værd når man ligger med guldet i armene.

Kan jeg godt forestille mig, Ville gerne have været med. Så skulle jeg lige tale et ord eller to med dem om deres kamp mod dyremishandling.

Puuha, kan godt forestille mig det lige aflaster lidt, må være helt underligt at man kan gå fra at føle det tungt, til "let" og så tungt igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

LR85

Chevro skriver:

Har du fået vurderet størrelsen af din bebs? (:

Ja, uge 36+3 var han 2680 gram, hvilket vist var meget gennemsnitligt for den tid. 

Så vi satser på normal fødsel. 

Min har dog overhoved ikke sat sig fast, men det kommer jo nok  

Anmeld

10. maj 2012

frk-stoltze

Smukke mave 

Søde ligger du ikk billedet ind af vores linse-Ditte besøg?? Haha

Anmeld

10. maj 2012

Chevro

LR85 skriver:

Ja, uge 36+3 var han 2680 gram, hvilket vist var meget gennemsnitligt for den tid. 

Så vi satser på normal fødsel. 

Min har dog overhoved ikke sat sig fast, men det kommer jo nok  

Det lyder godt, det er jeg glad for at høre

Det er også mest normalt at de næsten først sætter sig fast under selve fødslen, når det er 2. gang. Og størrelsen er jo fin (-:

Var til jordmoder igår, og han blev vurderet til minimum 2700 g. Så det er også bare super! :-)

Anmeld

10. maj 2012

Mother-love

Hvor er du smuk. det er en rigtig drenge mave du har

Anmeld

10. maj 2012

LR85

Chevro skriver:

Det lyder godt, det er jeg glad for at høre

Det er også mest normalt at de næsten først sætter sig fast under selve fødslen, når det er 2. gang. Og størrelsen er jo fin (-:

Var til jordmoder igår, og han blev vurderet til minimum 2700 g. Så det er også bare super! :-)

2700 g. 

Det er da bare dejligt a tænke på sådan en lille basse. 

Jeg har kun et jordemoderbesøg tilbage, 39+6. 

Det blir spændende  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.