Brokke moren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Er I bange for at blive brokke-moren i bh?... Jeg er sådan en, der ikke kan holde bøtte, hvis jeg syntes noget er i vejen eller træls, men jeg tilgengæld også siger det, hvis jeg syntes noget er godt og dejligt...

Husbonni siger, at jeg skal passe på at jeg ender som brokke-moren i bh, hvor de bare tænker: ÅHHH NEJ, hende igen...

Men, jeg tør VÆDDE på at der er andre der går og tænker de ting, jeg siger til dem. Men hvorfor siger de det så ikke?... Jeg forstår det ikke. Så bliver tingene jo aldrig ændret.

I øvrigt, har de taget mange af mine forslag/kritikpunkter til efterretning og gjort noget ved det Så det virker jo...

Men er I andre en brokke-mor? Eller er I dem der tænker det, men ikke vil være til besvær???... og holder man bøtte, fordi man ikke vil være en brokke mor?

Jeg KAN bare ikke holde bøtte... Men sådan er jeg jo, og jeg har altid været sådan. Ikke kun i bh...

KRAM
Brokke-mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

Fines mor

Zafir skriver:

Er I bange for at blive brokke-moren i bh?... Jeg er sådan en, der ikke kan holde bøtte, hvis jeg syntes noget er i vejen eller træls, men jeg tilgengæld også siger det, hvis jeg syntes noget er godt og dejligt...

Husbonni siger, at jeg skal passe på at jeg ender som brokke-moren i bh, hvor de bare tænker: ÅHHH NEJ, hende igen...

Men, jeg tør VÆDDE på at der er andre der går og tænker de ting, jeg siger til dem. Men hvorfor siger de det så ikke?... Jeg forstår det ikke. Så bliver tingene jo aldrig ændret.

I øvrigt, har de taget mange af mine forslag/kritikpunkter til efterretning og gjort noget ved det Så det virker jo...

Men er I andre en brokke-mor? Eller er I dem der tænker det, men ikke vil være til besvær???... og holder man bøtte, fordi man ikke vil være en brokke mor?

Jeg KAN bare ikke holde bøtte... Men sådan er jeg jo, og jeg har altid været sådan. Ikke kun i bh...

KRAM
Brokke-mor

Uhhaaa ja det er jeg ... altså brokke mor!!
Jeg nægter bare at se på, hvis der forgår noget jeg ikke selv syntes er rimeligt.
Eks. med Josephines røde numse, drilleri, og børn der render uden tøj på i 12 grader og uden sko. Jeg finder mig ikke i det.

Jeg har jo også førhen indkaldt lederen til samtale pga. Josephines manglende bleskift.

I torsdags var vi til fælles møde pga. at vores 2 børnehaver skal slås sammen, og der kunne jeg heller ikke holde kæ...
De havde lavet nogle diskutionsemner, hvor vi skulle tale om det "gode" ...
Da vi kom til Evt. da dagsordnen var læst op, sagde jeg at det da var gode spørgsmål, MEN når man taler om forandringsledelse så skal man også se på det negative. hahaa..

Så jeg er Fru Brok...

Anmeld

19. april 2009

Tina2

Altså jeg ville helt klart også sige noget, hvis jeg havde noget at brokke mig over, MEN det har jeg faktisk ikke......
Har brokket mig en gang dernede, og det var da Filuca var blevet klippet af 4 andre unger i puderummet. Sagde jeg synes det var for dårligt de så nemt ku komme til dem og tage dem med i puderummet og skrev det også op til Thomas, da han sku til møde med forældrebestyrelsen (den sidder han i)

Men ellers har der aldrig været noget..... Men var der, ville jeg helt klart sige det.....

Knus Tina (som er ovenud tilfreds med Filucas børnehave og VIL ha Milas i den samme)

Anmeld

20. april 2009

karina1980

det behøver jeg slet ikke bekymre mig om, den titel har min veninde

jeg plejer at snakke med dem når der er noget jeg er utilfreds med og som regel får jeg enten en god forklaring eller der bliver rettet op på det, nogle gange er det jo ting de ikke har set, da det bare køre i vaner,

f.eks lod de madpakkerne stå i køleskabet, for så kunne forældrene finde dem, det kunne børnene også og de spiste derfor madpakker fra dagen før(nogen gange) og dagen efter jeg fik det nævnt at det var yderst uhygiejnisk, blev det besluttet at de hver dag ved lukketid tømte køleskabet for madpakker og satte dem ovenpå køleskabet,

de har også lagt saksene så de kun kan bruge dem sammen med en voksen i nærheden efter at der har været lidt uheld med hår og et gardin der blev klippet i stykker,

men somsådan ser jeg mig ikke som en brokke mor, men kan bestemt se et par stykker i Bh som er, hvor jeg mener de går over stregen også, det er trods alt en BH og ikke et sted du sender dit barn hen for at blive opdraget i vores Bh er der rigtig mange forældre der mener at BH skal opdrage børnene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.