Krøller eller ej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.018 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. april 2009

DK

Hej

Jeg skal ud og luftes i dag (drinks, mad, danse-koncert med gl.dags 1950´er rock n roll band.)

Jeg har jo langt lyst hår der er glat. MEN når jeg skal ud elsker jeg at krølle det, så jeg får sådan en kæmpe "glorie" af krøllet hår. (krøller det med krøllejern. Når der så er dømt slangekrøller til sidst, så ryster jeg håret/hovedet helt VILDT, så at slangekrøllerne forsvinder og der kommer mere kæmpe 70ér krøl over det . Det holder fint for en aften, så bruger ikke hårlak for at undgå at det bliver en "stiv hjelm" )
Kæresten kan bare ikke lide det og synes det er grimt med krøllet hår til voksne kvinder. Det er en konfirmand ting mener han. ¨Tilgengæld så har jeg fået komplimenter for det krøllede hår før. Der er mange fremmede der er henne og "mærke" på det... Men det er godt nok især kvinder der siger noget.

Hvad synes i? Og hvad siger jeres mænd? Er de også mest til glat langt kedeligt hår??
(ja, synes altså at langt glat hår er så kedeligt. Har nu også haft den frisure i 20 år, he he)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

Svenne

Krøllet hår er skønt! Jeg har selv naturlige krøller (langt lyst) og får tit komplimenter - både af kvinder og mænd.
De krøller som laves med krøllejern er også rigtig flotte! Jeg overvejer faktisk nogle gange at glatte mit hår for derefter at krølle det med jern. Det er så festligt med slangekrøller og jeg synes ikke, det er noget der kun hører helt unge piger til. Min "mand" synes også det er flot - helt glat hår kan godt være lidt kedeligt.

Så ud og lav krøller og hav en rigtig sjov aften! Gå amok.

Anmeld

18. april 2009

Balderson

Hør ikke på din mand.. Krøller er så flot... Så tag du i byen i aften med krøller...

Anmeld

18. april 2009

netdaddy

Kommer lige med min kommentar som mand....

Det afhænger af om krøllerne passer til kvinden.
Krøller kan være fint til voksne kvinder, og ud fra din beskrivelse af at du ikke bruger hårlak kunne jeg skam godt finde på at lade fingrene løbe igennem de bløde krøller

En anden ting er hvad formålet med jeres aften i byen er.
Hvis det er for at ægge hinanden, og holde liv i flammen, så er det nok ikke så smart, når nu din kæreste ikke bryder sig om det.
Men hvis det blot er for at danse og more sig, så synes jeg da bare du skal kyle nogle krøller i håret og lade kæresten om at synes at krøller er til små konfi-piger (og evt. drenge).

Og god tur....

Anmeld

18. april 2009

DK

He he he... Tak for alle kommentarerne!!! Jeg lader krøllerne leve lidt endnu så!!!!!!!

Anmeld

18. april 2009

Cris

Jeg elsker krøller. I de sidste år er der kommet sådan en trend, at alle som har naturlige krøller gør dem glatte. I lang tid, har jeg fået javnligt krøller hos frisør salon og jeg elskede det. Men jeg stoppede, for man skulle hurtigt ordne det igen for håret der voksede var glat (og mit er meget tyndt og kedeligt) og resten var krøllet og så helt forkert ud, til sidst var det dyrt at holde mine krøller pæne. Så tænkt ikke på at smide din krøllejern endu, du ser helt sikkert så vild og frisk ud!!!!

Anmeld

18. april 2009

Honningblomst

Jeg synes du skal gøre som du bedst kan lide det..så er du helt sikkert pænest. Hvad andre synes er vel ret lige gyldigt.
Jeg er så heligt at kunne begge dele...tørrer jeg det bliver det glat og lidt skum og den der krøl-ting på min føntørrer og så har jeg et stort hår med fald i, super flot....så jeg skiftes alt efter humør.
Knus Eva..

Anmeld

18. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Har du ikke et billede af dig med krøllerne?? Kunne godt tænke mig at se præcis hvad du mener

Men jo - gør hvad du selv synes er finest til netop dig!

Anmeld

18. april 2009

Tynen

Arhmen.. Hvad spørger du også en mand for?
De ved da INTET om hvad der er fedt

Gi´ den gas med krøllerne! Synes det er fedt på den cashual-agtige måde!

Vi skal da egentlig lige se billeder, skal vi ikk´?

Anmeld

18. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tynen skriver:

Arhmen.. Hvad spørger du også en mand for?
De ved da INTET om hvad der er fedt

Ahahaha Tynen, du er sgu skøøøøn! Og hvor har du ret - hvorfor SPØRGER man de mænd - de VED jo ikke en hat om hvad der er lækkert i tiden!! Min kæreste er komplet umulig når det kommer til nyt og lidt edgy tøj - hvis ikke det har været nedsat i Ellosbladet min. 5 år så synes han det er "mærkeligt" Why do I bother???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.