UPDATE på billige børneferier.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

bobbles

ja vi har snakket lidt frem og tilbage, mallorca og gardasøen er stadig en af de steder vi godt kunne tænke os at komme hen, men sad og kiggede på nettet, og kreta kunne også være en mulighed, men vil så høre om der er nogen der har været nogen af disse steder, eller andre steder som er billige, og som max tager 4 timer med flyveren? næste år vil den store være 6 år hvor den lille vil være 1½ år.

håber der er nogen der kan anbefale et godt sted  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

H+S Skjolgborg.

Vi har været på tenrife det var super lækkert og tog ikke langtid af flyve.Har ikke været nogle af de steder du skrive dog har vi snakke om  2 af dem nogle gange.

Mvh Henriette

Anmeld

9. maj 2012

minimig

Hej, jeg kan desværre ikke lige hjælpe med de konkrete steder du spørger ind til, men hvis du leder efter en billig ferie med børn vil jeg da lige anbefale dig at kigge på Takeoffer og Sweetdeal.

De har hver dag nye tilbud på rejser (og nogle af dem er børnevenlige), så det kunne da være en mulighed

Anmeld

9. maj 2012

Svenne

Jeg har været alle tre steder. Jeg synes helt klart, at Mallorca er det mest børnevenlige sted mht. strand osv.

Men alle tre steder er deeeejlige!!

Anmeld

9. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har været på Mallorca og Kreta som barn.... Og så vidt jeg husker, så synes jeg Kreta var sjovest!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.