Øv med sin arbejdsplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

Anonym trådstarter

(Er lige ano, da jeg ikke vil hænge min arbejdsplads ud...)

Er der andre end mig der ved de ikke vil tilbage på deres arbejdsplads efter barsel (evt. fordi at de har taklet hele graviditetssituationen meget skidt), og som bare skal have overstået de måneder der er tilbage til barsel??

Jeg kan gå fra ca. midt i november, så har 6 mdr. og var indti jeg blev gravid - super glad for arbejdspladsen og chefen, men chefens måde at håndtere min graviditet og pt. sygemelding (skal ikke være sygemeldt mere end til næste uge) rigtig rigtig skidt. Kan slet ikke forestille mig hvordan chefen ville håndtere at man har et lille barn der bliver syg, der skal til lægen etc. hvor man har brug for noget fleksibilitet.

Jer der ved I ikke skal tilbage efter barsel, siger I det inden eller først når I nærmer jer at I skal tilbage igen?

Hvorfor er det at der er så mange chefer der har svært ved at håndtere graviditet?! Hvordan kan det være at man skal sidde som gravid og føle at man er i vejen fordi man har gang i noget der er så naturligt og normalt??

Jeg er mega hormonella idag - men også bare super fustreret over mangle på forståelse! ØV... lorte onsdag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ska da i hvert fald ik fortælle på din arbejdsplads at du ik vil / ik regner med at komme tilbage efter din barsel! Du ska bruge din barsel på at søge andet arbejde, når du så har fundet noget nyt, så ingiver du din opsigelse, så det passer med din opsigelses periode, så du ka starte på dit nye job, efter barsel!! 

Hvis du siger op inden du ska på barsel, får du jo ingen løn! Vh stine

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Du ska da i hvert fald ik fortælle på din arbejdsplads at du ik vil / ik regner med at komme tilbage efter din barsel! Du ska bruge din barsel på at søge andet arbejde, når du så har fundet noget nyt, så ingiver du din opsigelse, så det passer med din opsigelses periode, så du ka starte på dit nye job, efter barsel!! 

Hvis du siger op inden du ska på barsel, får du jo ingen løn! Vh stine

Det var også det jeg tænkte - altså at man bliver nød til at vente, så man ikke ender med at skulle gå på barsel uden løn.

Tak for svar!

Anmeld

9. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Det var også det jeg tænkte - altså at man bliver nød til at vente, så man ikke ender med at skulle gå på barsel uden løn.

Tak for svar!

Det er i hvert fald det jeg ville gøre! Det var så lidt! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.