Av ømt haleben!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har de sidste 2 uger døjet med ømt haleben.

Hvordan kan man være sikker på at det er pga. graviditet eller f.eks. cykling? (jeg cykler hver dag 16 km, og sidder på en hård sadel)

Jeg ved der er chance for graviditet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Leapigen

Jeg har i min graviditet oplevet ømt haleben, men det er sådan mere krampeagtigt end konstant smerte. Jeg får det i jag :-) 

Håber da det kunne bruges til et eller andet.

Anmeld

9. maj 2012

Fenja09

Jeg havde ret ondt i mit haleben da jeg var højgravid og her 8 måneder efter min datter blev født døjer jeg desværre stadig med det  Men mon ikke det går over en dag

Ved ikke om mit svar kan bruges til meget.

/Fenja

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg oplever det nemlig sådan, at når jeg f.eks. rejser mig fra en stol, sætter mig, rejser mig fra sengen eller laver en anden sjov bevægelse, at så kommer der sådan nogle stikkende smerter. Det gør bare ubeskriveligt ondt, og man kan næsten ikke lade være med at ømme sig!

Anmeld

9. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg oplever det nemlig sådan, at når jeg f.eks. rejser mig fra en stol, sætter mig, rejser mig fra sengen eller laver en anden sjov bevægelse, at så kommer der sådan nogle stikkende smerter. Det gør bare ubeskriveligt ondt, og man kan næsten ikke lade være med at ømme sig!

i know the feeling, fik disse smerter 9+, så gik de i sig selv omkring uge 14, til uge 16 .. nu er de se tilbage og er 16+5 nu.. det er så øv§! og nas gør det sku! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.