Anbefaling af en god ørelæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.848 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

Anonym trådstarter

Nogen der kan anbefale en GOD ørelæge i Slagelse eller omegn??

Smid evt en begrundelse for hvorfor han/hun er god....

Skal ha fundet en til min søn og datter på to år, og skal de ha dræn i ørene, skal deres arbejde godt nok være i tip top og skal de ikke ha dræn i, skal ørelægen kunne komme med godt råd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

lassemor07

Anonym skriver:

Skal ha fundet en til min søn og datter på to år, og skal de ha dræn i ørene, skal deres arbejde godt nok være i tip top og skal de ikke ha dræn i, skal ørelægen kunne komme med godt råd...

Ved godt det er lidt langt væk men kan varmt anbefale ørelægen i Kalundborg
Hun har lagt dræn, fjernet madler og polypper på Lasse og hun er kanon dygtig
Der har aldrig været problemer med hende

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

lassemor07 skriver:

Ved godt det er lidt langt væk men kan varmt anbefale ørelægen i Kalundborg
Hun har lagt dræn, fjernet madler og polypper på Lasse og hun er kanon dygtig
Der har aldrig været problemer med hende

Tak for dit svar, men vi kommer fra kalundborg, og Britt, har lagt dræn i ørene på mange af mine veninders børn, med et rigtigt dårligt resultat, så derfor skal det ikke være hende...

Har os hørt fra voksne personer der har været ved hende, at de er dybt utilfreds med hende  Men igen tusinde tak for dit svar

Anmeld

9. maj 2012

lassemor07

Anonym skriver:

Tak for dit svar, men vi kommer fra kalundborg, og Britt, har lagt dræn i ørene på mange af mine veninders børn, med et rigtigt dårligt resultat, så derfor skal det ikke være hende...

Har os hørt fra voksne personer der har været ved hende, at de er dybt utilfreds med hende  Men igen tusinde tak for dit svar

Det var så lidt
Vi har bare aldrig haft problemer med hende og hver gang hun har lagt dræn i Lasses øre har de siddet der i over ½ år før de er faldet ud

Anmeld

9. maj 2012

K&S

Anonym skriver:

Det er jo ikke liiiige i omegnen, men jeg kan VARMT anbefale Lene Munk-Nielsen i Solrød Centeret...! Hun har lagt dræn hos min søn og det har været en super god oplevelse - både for Anton og hans forældre :-) 

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Det er jo ikke liiiige i omegnen, men jeg kan VARMT anbefale Lene Munk-Nielsen i Solrød Centeret...! Hun har lagt dræn hos min søn og det har været en super god oplevelse - både for Anton og hans forældre :-) 

vi kommer faktisk jævnligt til Greve, så det var da en mulighed alligevel

Anmeld

9. maj 2012

TTM

Min datter fik lagt dræn hos Torsten Johnsen. En dygtig ørelæge, de blev lagt hurtigt og uden problemer. Min datter havde MEGET i øret, og efter ½ års konstant mellemørebetændelse har der intet været hos hende. Jeg kan kun varmt anbefale ham!

Han var meget omsorgsfuld og kontant på samme tid, og svarede på vores spørgsmål uden omsvøb (var meget nervøs for både narkose men også opvågning)

Anmeld

9. maj 2012

K&S

Anonym skriver:

vi kommer faktisk jævnligt til Greve, så det var da en mulighed alligevel

Hun er SUPER sød og rigtig god til børn :-)

Anton fik lagt dræn i 3 dage efter vi havde været til undersøgelse og det er bare en helt anden dreng, vi har haft efterfølgende :-) 

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Hun er SUPER sød og rigtig god til børn :-)

Anton fik lagt dræn i 3 dage efter vi havde været til undersøgelse og det er bare en helt anden dreng, vi har haft efterfølgende :-) 

Uuuuuuuuuuuhhh, det ville jeg godt høre merer om

Hvad var der galt med hans øre??? Er selv nervøs over at skulle ha min søn til ørelæge (hans øre fejler nemlig intet)

Anmeld

9. maj 2012

K&S

Anonym skriver:

Uuuuuuuuuuuhhh, det ville jeg godt høre merer om

Hvad var der galt med hans øre??? Er selv nervøs over at skulle ha min søn til ørelæge (hans øre fejler nemlig intet)

Hvad er grunden til, at din søn skal til ørelæge? 

Anton var konstant syg og har altid sovet rigtig dårligt og vågnede mellem klokken 4-5 HVER morgen - jeg kontaktede så ørelægen, da han havde haft MØB 3 gange indenfor et 1/2 år (vi havde været hos egen læge maaaange gange, men fik hele tiden at vide, at vi skulle se tiden an) og hun kunne jo så konstatere væske på begge ører, undertryk på det ene og fuldstændig lukket til på det andet samt nedsat (næsten ikke eksisterende) hørelse på begge ører. 

Efter dræn sover han hele natten uden at vågne skrigende op hele tiden og han sover nu til mellem klokken 6-7 om morgenen :-) Og han er en GLAD og smilende dreng :-) 

Så han har bare haft ONDT, når han har ligget ned :-( 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.