kan ikke forstå min termin.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

NNGG

An&Jo skriver:

jaa.. jeg tror bare han var lille til skanningen..

for da han kom ud 38+4 havde han ikke et gram fosterfedt tilbage overhovedet, og jordemoderen mente også at jeg nok nærmere var gået lidt over tid fremfor at jeg egentlig havde født før tid

okay.. Det kunne det da godt tyde på.

Nu må vi se.. hvornår jeg skal være mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

NNGG

Sofia24 skriver:

Det har jeg også prøvet - faktisk i begge mine graviditeter...

Er blevet sat næsten 14 dage tilbage efter NF-skanning og måtte også have ny tid til ny NF begge gange...

Husk at begge beregninger "kun" er ca-beregninger... Især beregningen ud fra sidste mens er usikker, men målingen på fosteret kan jo også vige lidt fra virkeligheden

Men tillykke med graviditeten - jeg håber alt er som det skal være

ja, men synes da bare 14 dage var meget - så blev netop nervøs for om bebs er for lille. Det er i hvert fald ikke fordi jeg spiser for lidt. Den eneste måde jeg kan holde kvalmen væk er ved at spise  He he.

Fødte du så begge dine børn de 14 dage senere du blev sat til?

Tusind tak Det håber jeg virkelig også! Det var dejligt at se den lille i dag fuld af liv. 

Anmeld

9. maj 2012

MMOGM

NNGG skriver:

ifølge lægens beregninger i forhold til sidste mens har jeg termin den 17. nov. Jeg ved godt, at den termin de beregner ud fra mens ikke er præcis. Men.. så kom jeg til Nakkefoldsscanning i dag - Jordemoderen siger at jeg først har termin den 1. december (dvs jeg er kun 10+4) så jeg skal have en ny tid til nakkefoldsscanning.

Er det normalt at blive sat så lang tid tilbage? Kan heller ikke få det til at passe i forhold til hvornår vi havde sex osv.

Er der andre, der har prøvet det??

Knus fra Nanna (der så en meget lille baby til scanningen )

Det prøvede jeg også. min læge satte mig til 10 september, så skulle jeg til NF scanning og blev sat til 18 september.

Anmeld

9. maj 2012

Sofia24

NNGG skriver:

ja, men synes da bare 14 dage var meget - så blev netop nervøs for om bebs er for lille. Det er i hvert fald ikke fordi jeg spiser for lidt. Den eneste måde jeg kan holde kvalmen væk er ved at spise  He he.

Fødte du så begge dine børn de 14 dage senere du blev sat til?

Tusind tak Det håber jeg virkelig også! Det var dejligt at se den lille i dag fuld af liv. 

Har kun født den ene endnu Skal føde nr 2 her midt juli

Men Silas fødte jeg 5 dage over termin, men tror stadig at han har været derinde en 10 dage "for meget" - men jeg ved det jo ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.